Finde højttaler til B&O telefon i DK

Lydstyrken i min Beocom telefon er blevet meget lav, og det skulle efter sigende v=E6re h=F8jttaleren der er i stykker. Jeg har skilt telefonen ad og fundet frem til at det er f=F8lgende komponent der sidder i den:

Men jeg har ikke kunnet finde nogen herhjemme som har dette komponent. Er der mon en herinde som har en ide om hvordan jeg kan f=E5 fingrene i dette komponent uden at skulle betale B&O ca. 800 for at reparere telefonen for mig?

P=E5 forh=E5nd tak

Mvh Martin

Reply to
info

Jeg tror jeg har et par stykker liggende i en af mine rodekasser. Det er medhørshøjttaleren til en Beocom 1600, 2400 eller 2500, ikke? Hvis jeg kan finde dem, må du gerne få en.

Reply to
Allan Soerensen

Det er selve r=F8rets h=F8jttaler i en tr=E5dl=F8s Beocom 6000 telefon jeg har problemer med - men det kan da godt t=E6nkes at det er samme enhed?

Ville s=E6tte stor pris p=E5 det hvis du gad rode i gemmerne og se om du har s=E5dan en enhed liggende :-)

Mvh Martin

Reply to
info