Extra højtalere til TV

Jeg har en fladskærms TV som jeg ønske et par externe højtalere monteret til. Hvad skal jeg bruge til det ? TVet har audio out L- R stik på bagsiden. Tak !

Reply to
ncn

Det nemmeste var jo at finde nogle computer højtaler med forstærker og det hele i. Evt nogle fra Logitech hvor der er fjernbetjæning og det hele til.

Da det nok er en Line Ud du har på TV'et og dermed ikke bare kan slutte nogle højtaler direkte til. Så er bare lide det at finde nogle hjøtaler man synes basser ind sammen med resten af ens ting.

"ncn" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Kim M. Jørgensen

Den Fri, 18 Sep 2009 08:42:55 +0200 skrev ncn:

Hvad er dine ønsker til lyden? Man kan foreslå et surround anlæg til 30.000kr. eller som en gør, noget skraldeværk.

Så først og fremmest må du beskrive hvad du forventer. Det kunne tyde på at du skal have en separat forstærker.

--
Karl Erik.
Reply to

Tak for svarene. Jeg skal have fat i en lille separat forstærker. Har en af jer et forslag. Der er højtalere i TVet men en smule bedre lyd kunne ønskes. Jeg har højtalerne der skal bruges. Dog har jeg ikke behov for anlæg til 30.000 :)

Hilsen ncn

Reply to
ncn

"ncn" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Har du ikke et anlæg i nærheden af TV'et som du kan sætte det til (i AUX in) ? Jeg har i mange år haft mit almindelige musikanlæg stående sammen med TV'et, og så kan jeg lige få ekstra god lyd når der skal høres musik eller ses en god film.

mvh Kåre

Reply to
Kåre

"Kåre"

Jeg bruger hovedtelefonudgangen og bruger altid anlægget til lyden - så skal jeg kun bruge en fjernbetjening

Per*

Reply to
Per®

Sagen løst efter Kåres anvisning. Tak !