Et par osciloskop begynder spørgsmål

// Ja. Y-indgangen anvendes også. Den nemmeste måde at få dette til at fungere på er

a. Tilslut et signal til CH1 og CH2. b. Tryk AUTO SET c. Vælg TB-MODE -> X-DEFL -> CH2

CH1 en nu Y-indgang og CH2 er X-indgang.

Bjarne //

Reply to
BjarneL

Yep, jeg fik et cirkel ved at koble 2 prober til den samme signal. Kan jeg s=E5 forbinde to almindelige BNC kabler med krokodil clips fra denne kreds til CH1 og CH2 indgang?

Mvh.

Dusan

Reply to
sukovic

ja... det kan du... men pas nu på... både dig selv og dit oscilloskop...

har du kigget lidt i den bog jeg sendte dig?

--
mvh
Rasmus

Jeg er i gang med den..:)