Diagram til Beomaster 3000 fra først i 70'erne

Subject søges i kopi.

vh Peder Simonsen

Reply to
simon

Hej Simon.

Jeg har et diagram til Beocenter 3500, type 2401. Det er en Beomaster 3000-2 med en grammofon på toppen. Jeg har brugt det med stort held til at reparere min Beomaster 3000-2. Jeg scanner og sender dig 6 billeder, så må du selv klistre dem sammen med Photoshop, eller hvad du nu har. Med venlig hilsen Jørgen.

--
Med venlig hilsen, Jørgen
"simon"  skrev i en meddelelse
> Subject søges i kopi.
>
> vh Peder Simonsen

Reply to
Jørgen Christensen

Hej Simon. Tegningerne er sendt til din mailadresse, hvis jeg ellers har forstået den ret. Ellers kom igen. Med venlig hilsen, Jørgen "simon" skrev i en meddelelse news:4157b96b$0$235$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Reply to
Jørgen Christensen

"Jørgen Christensen" skrev i en meddelelse news:cj8npa$27h9$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Jørgen Christensen kan du klare et eks. mere, jeg står også med en B&O 3000, der ikke vil mere. Derfor hvis du sender en kopi til mig vil jeg være meget taknemlig >

M.v.h. Børge Larsen

bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Reply to
Børge Larsen

Hej!

vil også gerne bede om en kopi... :-)

på forhånd tak...

/Rasmus

"Jørgen Christensen" skrev i en meddelelse news:cj8npa$27h9$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Reply to
Rasmus M. Jensen

Jeg kan sende dem i morgen. Det tager jo lidt tid med et 56k-modem. Så kan vi også se, om der dukker flere ønsker op.

-- Med venlig hilsen, Jørgen "Rasmus M. Jensen" skrev i en meddelelse news:4157f582$0$55829$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

den

Reply to
Jørgen Christensen

Jeg har videresendt jer Jørrgens diagrammer!

vh Peder Simonsen

Reply to
simon