def ps2 hjælp søges

har godt nok spurgt en anden gruppe computer.konsol om det samme men uden svar så jeg vover pelsen her. Så er der nogen bud på hvad det kan være hvis en ps2 scph30004 er gul i skærmen, det ligner faktisk et gul filter som er sat over skærmen. findes der nogen steder hvor man kan se rep tip til ps2. har kigget på stikket de ser ok ud også internt i ps2 mvh sloth

Reply to
HJMM

Vi har deler til ps2, spesiellt IC og Sikringer til kretser i PS2 consoll

mvh

Andersson

Usenet er ikke til firma-reklamer. Slet venligst dit indlæg...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"
Reply to
Kim Voss Schrader

HJMM har godt nok spurgt en anden gruppe computer.konsol om det samme men uden

Bruger du composite, s-video eller RGB som signal til TV'et?

Det kunne være noget så simpelt som en dårlig forbindelse i et kabel jo ;-) Men det er jo lidt svært at gætte sig til det :)

--
-jens
Reply to

jeg bruger det kabel som følger med, et scart kabel ,jeg har prøvet at bytte den mistænkte def ps2 ud med en jeg vidste virkede på det kabel og det var ok ,så det er selve ps2 som har en defekt,havde selv en mistanke til en def forbindelse evt i selve stikket i ps2 ,men uden held,jeg har nemlig set den samme fejl ved en ps2 hvor stikket ikke var skubbet ordentlig ind,da kunne man vippe stiket op og ned vip den ene vej gul filter skærm,vip den anden vej normalt klar billed findes der ikke noget ps2 hjælpe forum syntes jeg har spurgt google uden det store mvh sloth "Jens Arnfast" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@fabel.dk...

uden

Reply to
HJMM