dørklokke - få min mobil til at ringe når der r inges på min dør ?

Hej

forstyrre naboerne)

r ellers smart ud}.

mvh erik

Reply to
bongofox96

snipped-for-privacy@gmail.com kom med denne ide:

siden.

--
Je suis Charlie
Reply to

Den 18-01-2015 kl. 11:56 skrev snipped-for-privacy@gmail.com:

simpel opgave. Kan laves for under 100 kr.

Reply to
Martin Larsen

Leif

--
Je suis Charlie
Reply to

Den 21-01-2015 kl. 14:39 skrev Leif Neland:

kommando via bluetooth til telefonen.

Efter ca. 4 minutter slukker den selv, det er hvad det tager at fylde

Reply to
Martin Larsen

Den 18-01-2015 11:56, snipped-for-privacy@gmail.com skrev:

Hvis du bruger Siemens Gigaset har de en model i serien som via

//finn

Reply to
Finn

IPtelefoni i den dims.

/Hans

Reply to
Hans Kjaergaard

Den 03-02-2015 18:08, Hans Kjaergaard skrev:

jeg kunne bare genkende problematikken.

//finn

Reply to
Finn

Hej,

Den ringer ikke bare til telefonen, men giver mulighed for at tale med den

m:

at forstyrre naboerne)

ser ellers smart ud}.

Reply to