Død kontakt, hvor finder jeg en ny?

Hej,

Jeg sidder her med en ON-OFF-ON kontakt med 2 poler i hver stilling... Den har det ikke så gødt mere, der er en løs forbindelse i den ene stilling og jeg skal derfor have fat i en ny af samme dimentioner...

Jeg har kigget på

og
uden dog at finde noget der lyder som det jeg mangler...

Billeder af knappen kan ses på flg. adresse:

Kontakten er ca. 25 mm lang, 21 mm bred og 18 mm høj (længde og bredde er målt under "kraven")

Håber der er en der kan henvise til en eller anden online-shop der har en sådan kontakt...

Med venlig hilsen / Best Regards, Morten Trab

Morten Trab

Den Fri, 14 Jan 2005 17:01:43 +0100, slog Morten Trab knude på tungen og skrev:

Glemte lige at på siden af den står flg. tekst:

KCD2

8A716A 250~

Med venlig hilsen / Best Regards, Morten Trab

Morten Trab

Reply to
Erik Rasmussen

Reply to
Erik Rasmussen

Hvis du gider lede selv, så er her en masse links:

HKJ