CPU kort købes hvor

Halløj.

Til noget styring/logning, har jeg brug for nogle cpu kort ala disse:

Det eneste jeg har brug for er reelt: Cpu på omkring 1 Ghz.

512 mb ram IDE eller SATA disk. 2x RJ45. Mindst en serielport, men gerne to, med mulighed for rs232/rs485. Gerne optimeret, så den ikke bruger alt for meget effekt (evt via mobile processor eller lign)

Jeg har dog ikke lyst til at give de priser, og jeg ved det kan gøres billigere.

Er ebay vejen frem ? Eller er der andre i EU der har sådanne ting til bedre priser ?

Til at starte med skal jeg bruge 2-3 stykker.

Reply to
Fidolinux.dk

"Fidolinux.dk" skrev i en meddelelse news:4b8e7f3e$0$36579$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Ved ikke om du må i dit lokal område, men nogle steder kan man på genbrugsstationer, få lov til at tage ting med hjem, ellers så er der en del andre steder også - bl.a.

Gul & Gratis, DBA, Nyhedsgrupperne, Papkassen m.fl.

Anders

Ehm, har du kigget på linket ? Det er jo ikke en almindelig pc´er jeg søger...

Reply to
Fidolinux.dk

Fidolinux.dk skrev:

Ignorér Anders, han svarer altid i øst når man spørger i vest. Ikke kun her, men i alle de grupper han florerer i.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

"Fidolinux.dk" skrev i en meddelelse news:4b8eace0$0$36571$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Desværre kan jeg ikke læse dit link....

Anders

Hej Anders

Hvorfor tror jeg at du nu lyver igen ?

Max skriver:

Du mener, bare fordi linket virker både i IE, Firefox og sågar i min tussegamle Netscape 4,51?

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne

Hej Klaus

:)

Anders skreiv:

Det bør du være glad for.

Reply to
Harald Mossige

Fidolinux.dk skrev:

Dit krav om 2x RJ45 og RS232/RS485 gør at du ikke kan bruge almindelige pc-kort. Så skal du ikke regne med, at kunne få dem til halv pris af hvad Dan-bit forlanger. Hvis du kan give køb på de to ting, kan du få Atom-boards til under 500 kr (uden ram).

Ivar Magnusson

Reply to
Ivar

Med den prisforskel kunne det godt være jeg kan leve uden :P Har du link ?

Reply to
Fidolinux.dk

Fidolinux.dk skrev:

Du kan starte med at kigge på Intels kort

(Kig på dem der ikke har LGA-socket)

D945GCLF er billig og har faktisk seriel-port

D945GSEJT er uden ventilator, men koster lidt mere

Du kan også boards fra andre, der måske er lidt billigere. Hvad de kan er meget ens, da de er lavet på de samme chip-sæt.

Ivar Magnusson

Reply to
Ivar

Danbit har tydeligvis et problem på deres websted, alt under /produkter/ giver bare en "not found".

Det her kan alt du efterspørger, men nok ikke til en pris du vil betale:

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

Jeg kan nu heller ikke læse det direkte i Ie8

Steen.

Reply to
Steen Jakobsen

"Max" skrev i en meddelelse news:4b8ebc29$0$36560$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Jeg er faktisk ved at være godt træt af dig, som efterhånden lyder som Hauge herinde, du lider af personligheds forfølgelse, og det skal absolut være 1 person, nemlig mig....

Så stopper du ikke snart, ryger du samme sted hen som Hauge, nemlig i filteret.

Anders

Hej Anders

Det er vidst dig der lider af personlighedsforfølgelse.

Uha da, det er noget af en trussel.

Jeg får nu også en 404 not found i firefox...

Brian

Reply to
Brian Lund

Jeg foretrækker EDBpriser fremfor pricerunner så...

De har allesammen en PCI eller anden udvidelsesport, så kan du selv købe et netkort og sætte i hvis du absolut skal bruge to netkort! De kan vel fås for

50 kr efterhånden...

De har vist også allesammen RS-232 men nogen af dem skal du nok have et stik tilsluttet, altså standard DSUB-9 stikket sidder ikke fast på bundkortet, det følger dog sikkert med i kassen, men du kan jo selv se specsne på kortene! :-)

Brian

Reply to
Brian Lund

Det virker fint her, i IE8.