Bosch tørretumbler printkort

Hej NG

Jeg har lige fundet ud af at min t=F8rretumbler har br=E6ndt printkortet af. Hvor kan man finde/ skaffe s=E5dan nogle???

Hvis der er nogle interesserede s=E5 er mit problem at den ikke vil varme i mere end =BD min. af gangen, og det bliver t=F8jet ikke t=F8rt af. Resten af tiden k=F8rer den blot med motoren. Jeg har testet varmelegemerne og de er OK.

Det er en Bosch WTL 5200

Filip

Reply to
filipravn