Aldi tilbud

Hej

For dem der mangler en lille søjleboremaskine til at bore print og andre ting har ALDI i denne uge en maskine til 299.- kr. Det er et godt køb, den er suveræn til disse små ting.

Har du testet den Max? Jeg købte engang en nogenlunde samme udseende hos Harald Nyborg m/1/3 HK motor, der ikke kunne trække noget som helst. - Pris 250,- og den røg lige til loppemarkedet. Så, hvis du siger motoren kan trække, drager jeg til Aldi.

Jørgen

Max skrev i meddelelsen ...

Reply to
Jørgen Andreasen