Latest threads in Electronics (Danish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Jernklorid
Hej gruppen - Hvor køber man jernklorid i større mængder end 1kg - fx 5kg. Har kigget på Bie & Bertsen, men de tager skyhøje priser for det og det er vel næppe teknisk kvalitet... Ellers er der...
10
10

Hvor købes disse batterier billigst ?
ER14505 / AA Size 2.4ah 3.6volt ER14250 / ½ AA Size 1.2ah 3.6volt -- Venligst / Regards Brian Vestergaard 2620 - Albertslund -- --
8
8

Eagle CAD, opdatering af borehuller globalt i et library
Hej gruppe. Jeg prøver lige her, om der ikke skulle sidde nogen der er gode til Eagle Cad. Jeg vil gerne have at hullerne til standard pinheaders (Berg connector) bores med 0.9mm istedet for 1mm som...
1
1

Død Laptop, kan den mon fikses ?
Hej ! Jeg har f=E5et en Fujitsu Siemens Amilo PA3515 Den vil ikke starte, faktisk s=E5 vil den ikke ret meget.. Ved power on, s=E5 starter harddisken og der kommer lys i et par af de sm=E5 lamper....
12
12

Passiv køling, laptop
Min gamle laptop er koblet til tv'et, da pc-skærmen er gået. Så nu er den mediecenter i stuen. Blæseren er lidt generende, kan man tage en stor køleplade, evt i hele maskinens bredde, og sætte...
6
6

Spændingsdobler, quadrupler, osv
Hej. Jeg er ret ny udi design af Spændingsdoublere, Villard-cascade, Cockcroft?Walton eller hvad vi nu skal kalde dem. Det er typen med dioder og kondensatorer. Jeg har fulgt denne kobling: Jeg er...
7
7

RCF AS6001 Forstærker
Hejsa... Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe med en service manual eller et diagram over en RCF AS6001 PA-Forstærker. Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget på den. Kan også være at nogen...

Beskyttelsesfolie til plastic forplader/display
Ja jeg ved det ikke er helt elektronik relateret, men våger alligevel det ene øje. Der er i dag ofte en beskyttelsesfolie over displays på bla. mobiltelefoner og meget andet elektronik udstyr, så...
5
5

Telefonledning - hul igennem...
Hej, ved ikke om det er den helt rigtige gruppe, men forsøger.. Vi har bredbånd fra TDC, som kommer gennem telefonstikket. Telefonstikket kommer ind i den ene ende af huset. Her sidder...
4
4

Beogram 5000
jeg mangler hjælp til at få oplyst hvor man fider reservedele til en beogram 5000 type 5803 serie nr 2895042 1 stk . 2905101/leje f.pickuparm 1 stk. 2627011/holder
4
4

Fotoprint - hjælp til valg af type.
Som en afledning af min første tråd om et sted til at købe fotoprint, er jeg nu blevet lidt i tvivl om valg af typer. Jeg skrev tidligere at det skulle være glasfiber og det holder jeg ved. Har...
2
2

Højttalerstik Yamaha NX-SW301
Hej NG, Jeg mangler h=F8jttalerstik til Yamaha NX-SW301, Home theater sound system. Det er nogle sm=E5 hun-stik med plast omkring. Nogen der ved, hvor de kan k=F8bes? Venlig hilsen Poul Jensen

Sammenkobling af wav-filer og lidt historie/jura.
Hej Alle. BEMÆRK XPost og FUT!. Primer: Jeg har fået fat i en kopi af originalen af 'telefonsvareren', og kunne egentlig godt tænke mig at lægge den tilgængeligt på nettet. Den består af de 3...
1
1

Fotoprint
> Hej alle. > > Hvor handler dere billigst fotoprint størrelse 10x16 cm i fenolpapir ? Før handlet jeg slikt hos ELFA, men jeg ser det ikke i sortemanget der lenger. Slikt print har bra nok kvalitet...
1
1

Re: Fotoprint.
se p=E5 hvis du er oppe p=E5 10 stk s=E5 kan porto let d=E6kkes .. jeg mener at prisen er langt under dk.. og det er m=E6rkevarer bungard proma.. jeg k=F8ber kun hos dem ,nu, og det er god kvalitet,...
5
5