!2v ud af en pc strømforsyning.

Hejsa

Jeg har en Octek x20 ATX power supply. hvor jeg skal bruge de +12v ud af men der kommer kun 5v ud nu på den lilla ledning i det store stik. hvordan starter jeg den op?? så jeg kan bruge de + 12v???

MVH Tommy Jensen

Reply to
Tommy Jensen

"Tommy Jensen" skrev i en meddelelse news:411e3c5c$0$141$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

men

Der er 12V på den Orange Ledning i forhold til stel

Reply to
Bjarke Hansen

Den bliver ikke tændt via en computer men er der altid spænding på de orange??

MVH Tommy Jensen.

"Bjarke Hansen" skrev i en meddelelse news:T6rTc.953$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Reply to
Tommy Jensen

Hej,

Tommy Jensen skrev i artiklen ...

men

De 5 volt er stand-by strømforsyningen, en separat strømforsyning der giver nogle få watt mens computeren er i dvale eller "slukket". Der er to ben i stikket der skal forbindes sammen for at hoved-strømforsyningen starter. Jeg kan på stående fod ikke oplyse hvilke :-( men information om det findes på nettet.

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Det er den grønne og en af de sorte der bare skal ha en permanent lus. Mvh René

Reply to
René Andersen

Tak for hjælpen. det virker fint.

"René Andersen" skrev i en meddelelse news:cfmrqk$2rj0$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...