Latest threads in Electronics (Danish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Nogen der har en 2N3053?
transistor til en 10'er.
13
13

Defekt strømregulering på "EFG strø mforsyning"
lig denne: defekt. Den giver bare fuld knald hele tiden. Indtil videre har det ikke haft nogen betydning, men nu skal jeg lade et lille Li-on batteri op og
14
14

Hvordan adskiller man en GNT 33 telefon?
skille det ad, derfor: How to?? Erlo
18
18

Transferswitch til 12VDC
det er oplagt at forsyne dem fra en enkelt eller to PSUer. udfald eller roden rundt i skabet. "klienterne"?
4
4

Storno CQM 6112S
Hej alle interesserede. radioerne. Karl Erik.
1
1

CQM 6112S 25C,EF,HB
Har en Storno CQM 6112S 25C,EF,HB i overskud. Prom-koder kan downloades fra Interesseret? Karl Erik.
9
9

Kanp til lille skyde potentiometer
Hej Jeg skal bruge 8 ens. Se evt. link til bilede af skydepotentiometeret:
4
4

12 til 4,5VDC spændingsreducering
er konstant? Filip
12
12

Elfa i Århus lukker
Har netop erfaret at alle Elfas butikker lukker pr. 31/1-2014.
22
22

Arduino LCD 3 wire
Dette fungerer fint, men alle Arduinoens digitale pins er brugt, og der er ingen tilbage, hvis jeg vil udvidde programmet til at styre flere PIR skifteregister 74HC595, styrer LCD displayet med kun 3...
5
5

Loddestopmaske, reparation.
Hej Har nogle print, som jeg gerne ville reparere. printene. Hvis ja, hvor finder jeg det?

Udgangsrelæer på Denon-forstærker
Hej gruppe! Datablad findes her: Mvh: Niels Munk
11
11

USB-RS232
Hej Gruppe! port 1. Det kan jeg ikke med USB kablet. Venligst --- Denne e-mail er fri for virus og malware fordi avast! Antivirus beskyttelse er aktiveret.
6
6

Strømforsyning i LG GDK-16 telefonsystem
....152 ....SING
4
4

EPS fugtfjerner system
des? Kan I se nogle faldgrubber i mit projekt i at lave det selv?(ud over elektr isk sikkerhed som jeg jo godt er klar over :) Filip
1
1