Latest threads in Electronics (Danish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Herstal trafo i udu´
... undskyld jeg forstyrrer :-) Jeg har en Herstal standerlampe med touch-styring - eller rettere havde - for f=F8rst havde den sit eget liv med at k=F8re op og ned i lysstyrke, for s=E5 til sidst at...
27
27

PIR sensor på 5 eller 12V
Hej ! Jeg mangler, en følsom pir sensor der kan køre på 5 eller 12V Jeg vil gerne kunne udløse et digitalkamera når/hvis der kommer et dyr indenfor 0-3m fra kameraet. Jeg har prøvet med en 230V...
3
3

1 x 12 polet omskifter til SMD?
Hej Gruppe. Nogen der ved hvor man kan købe subj.? Med 6 m/m aksel - Det skal jo ikke være for nemt.
5
5

Ultralydsmåler
Hej Jeg leder efter en ultralydsmåler til at sætte på et almindeligt vandrør. Bare en man lige kan sætte rundt om røret og så aflæse den mængde der er blevet tappet siden montering (eller...
13
13

ATMega32
Hejsa Jeg havde tænkt mig at rode lidt med micro processorer, og har kigget lidt på en ATMega32. Jeg har så kigget lidt på sådan en her: jeg har tænkt mig at opbygge. Godt nok på noget...
21
21

Havelamper fra Aldi og kvalitetskontrol. ROTFL...
Krydspostet til Hus & Have folket og Elektronik folket som en forklaring på noget andre formentlig også har oplevet.. For er et par uger siden købte jeg et 4 solcelle-havelamper i rustfrit stål...

Microcontroler DS89C450 clock
Hej Lidt info om mit projekt. Jeg har en brugt vindmølle styring (fabrikat Orbital TMC2) Styringen har en masse forskellige indgange og udgange. LCD disp rs232 osv. Processoren er en DS80C320 som...
1
1

Kabel ordner. Rigtigt navn?
Hej. For at få lidt orden på mine testkabler her i værkstedet, så ville jeg gerne bestille nogen kabelordnere af den type man hænger op på væggen, og derved har en stribe "slidser" hvor kabler,...
8
8

Service manual til Aeg öko-lavmat 76665 vaskemaskin e
emne =F8nskes ren=E9 =E5rhus
1
1

BeoSound 4
Det er helt sikkert BeoSound 4 S amsung et par tråde længere nede mener. Det er så vidt jeg ved det eneste Musik anlæg de har lavet med et slot stl SD koet. Vi tager lige enmat op igen. Hven har...
2
2

Driver til backlight BD7VBR og BD7X3R
Roder med et LCD tv, hvor jeg har en mistanke om at en eller flere af backlight inverterne er defekte. Inverterdelen består af 2 paneler (master/slave) magen til disse, som åbenbart er brugt i flere...
9
9

12V bil batteri og 80W dræn
Jeg skal køre en ventilator der trækker 80W kontinuerligt. Hvor længe kan jeg på det kraftigste 12V bilbatteri lade den ventilere før batteriet er drænet så meget at jeg ikke kan starte bilen?...
15
15

Tlf og computer
Jeg har et 4 X 2 parsnoet kabel fra mit brygger igennem et rør i jorden over til mit værksted. To af parene bruger jeg til tlf - Minuet 308 vel et analogt omstillingsnlæg. Kan de 2 andre par bruges...
5
5

48v 20-25A Trafo gerne ringkerne ?
Hej Alle Se subj. Hvor finder man s=E5dan en f=E6tter ? Nogen her der ligger inde med en ? Sommer hilsen B=F8rge
8
8

BeoCenter 4 og SD kort ??
B&O BeoCenter 4 har en SD kortlæser indbygget B&O skriver den acceptere et sd kort på 2 GB Men har lader mig fortælle den også kan tage et på 6 eller 8 GB Hvem ved om det er sandt ? Og skal det...
1
1