Za¹to je Gorenje bolje od Konèara

Nije mi jasno kako se Gorenje probilo u svijetu kvalitetom, a Konèar nije? Za¹to Konèar nevalja? Jednom sam vidio fri¾ider star preko 30 godina, mislim da je bio Obodin, radio je kao nov.

Reply to
:SuperBLUE:

marketing, design - to mi prvo palo na pamet, kvaliteta je vjerojatno ista (bar bila u poèecima)

Reply to
Kruno

Ti mozes napraviti frizider za cijeli ljudski vijek pa i vise ali ako marketing i prodaja ne odrade posao kako treba nitko nece ni znati za tebe. A opet ako napravis trajan proizvod, kome ces dalje prodavat ako nikome vise ne treba jer vec imaju proizvod koji im radi.

Reply to
Bla

Danas velik broj tvrtki mo¾e proizvesti kvalitetan ili vrlo kvalitetan fri¾ider (kao ¹to su mogli i nekad - osim toga to je samo fri¾ider koji se proizvodi valjda zadnjih 100 godina. Ipak nije u tome stvar. U pitanju je tr¾i¹na ni¹a i MARKETING...Neko ponekad i ne ¾eli proizvoditi previ¹e kvalitetno, ili previ¹e skupo, ili previ¹e jeftino itd. Za poèetak konÈar je malo prete¹ka rijeè za strance...

Reply to
andrej

Gorenje nabavlja opremu od boljih kineza. Mada nesto cujem u zadnjih 2-3 godine da i oni imaju dosta reklamacija. Meni recimo od Gorenja sve stvari rade besprijekorno. Koncar - bjela tehnika nema ama bas nikakve veze s hrvatskom - kupovanjem Koncareve bijele tehnike kupuje se uistini jako los kinez. Losi materijali, trajnost, a i na prvu uzmi samo vrata pecice jednog i drugogo proizvodjaca, otvori ih par puta i osjetit ces razliku. Zbog te razlike u kvaliteti ja prvi necu kupit Koncar vec Gorenje. A pogotovo nece netko tko nije iz Hrvatske.

Sinisa

Reply to
Sinisa

Nije istinski pokazatelj kvalitete, ali je indikativno: gorenje daje 5 godina jamstva....

Reply to
Sinisa Platz

Jer ne daje pet puta duzu garanciju.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Reply to

O tome bi se dalo raspravljati. No, ¹to jest, ispali su najbolji od svih koji su proizvodili bijelu tehniku u biv¹oj dr¾avi.

Kada im ureðaje poènu projektirati i dizajnirati ljudi koji ih barem povremeno i koriste, tada mo¾da èak i naprave ne¹to prihvatljivo. No, nekako sumnjam u to.

Reply to
Mario Malenica

Pitaj one koji imaju emajliran Konèarev ¹tednjak.Emajl brzo popuca i mrvi se.Nikad nisu nauèili emajlirati,a da o dizajnu ne govorimo. I zato nikad vi¹e konèar,pa makar dali garanciju 100 godina. I bilo bi dobro da promjene ime,kako èe stranac izgovoriti Konèar,podsjeèa me na rudi èajavec,sloboda èaèak,Ei ni¹...:-)

Reply to
Stole

Zato jer je nekvalitetan. Koncarov bojler mi je propisao na 3 mjesta, par dana nakon isteka jednogodisnje garancije. Placen 1200 kuna. Talijanski ruzni i debeli bojler sam platio 550 kuna, i radio je 7 godina.

Pametnom dovoljno da vise nikad ne kupi nista Koncarevo.

Reply to
Mika

imam Koncar elektricni stednjak plin/struja i izbrisale su se oznake na kotacicima... totalno nekvalitetno napravljano... jedino sto je Koncarevo duralo je pegla... premda je pala i pukao dio plastike na zadnjoj strani na cemu stoji... ostetila se s godinama te je zamjenjena za neKoncar :-) u isto vrijeme kupljen mikser Gorenje koji jos uvijek radi savrseno cca 20 godina isto kao i ves masina na kojoj je mjenjana samo guma oko vrata dva puta, elektroventil i nedavno lageri... lim je odavno poceo hrdjati pa sam dio prefarbao i jos uvijek se drzi u komadu :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

pa kad ste veæ svi stali hvaliti Gorenje, ja samo mogu reæi da imam problema s njihovim proizvodima:

- kombinirani hladnjak nakon cca 5 godina riknula mu temperaturna sonda za duboko, pokazuje na displeju E2 i treperi, sreæom i dalje radi. U servisu tra¾e cca 600-700 kn, za izmjenu kompletne elektronike jer se sama sonda navodno ne mo¾e zamjeniti.

- staklokeramièka ploèa: nakon niti 2 godine dvaputa pozivan servis, prvi put se zblesirala elektronika touch senzora, sreæom serviser je pomoæu nekakve knji¾ice pritiskanjem odgovorajuæe kombinacije tipki uspio "o¾iviti". Nije pro¹lo ni 2 mjeseca nakon toga elektronika je definitivno vrisnula i zamjenjena novom. Ipak mislim da od nekada¹nje slave proizvoda Gorenje i sinonima kvalitete njihovih proizvoda u malo ¹irim razmjerima nije ostala ni toèkica na j :)

Reply to
Zarko

Sla¾em se! Imao ve¹ ma¹inu Konèar koja je radila 22 godine. Zamijenio ponovo Konèarevom koja radi veæ 15 godina. Dodu¹e, prohrðao joj donji dio kuèi¹ta i opet tra¾im Konèarevu. Prvu bacio sa orginalnom gumom na vratima, le¾ajevima i grijaèem. Tek joj je procurila pumpa za vodu. Ova druga je jo¹ sa orginalnom gumom na vratima i grijaèem. Mijenjao mag. ventil, le¾ajeve bubnja i pumpu za vodu. Kombi ¹paret radi od `76 pro¹log stoljeæa. Mijenjao brzogrijaèu ploèu i dugme za potpalu plina i trenutno je u kvaru mehanizam ra¾nja i opruga vrata peænice. Pajdo ima Gorenje ve¹ ma¹inu i prokleo je Sloveniju uzdu¾ i poprijeko jer ga servisi veæ ko¹taju vi¹e od nove ma¹ine. Pa ko voli nek izvoli!

Reply to
ipikec

Kon?arevom

Ja se ba? i ne sla?em. Naime, u temi nije rije? o proizvodima iz Jugoslavije kad su i Kon?ar i Gorenje bile "doma?e firme", nego je rije? o njihovim proizvodima unutar nekoliko zadnjih godina. Svima su ?tednjaci, hladnjaci, ledenice i sl. kupljeni 70.-tih i 80.-tih od tih tvrtki radili podjednako dobro i dugo do nedavno, no problem nastaje sada.

Gorenje se probija kao europska tvrtka, pa kad rebrendira proizvode nastale na dalekom istoku, onda ih uskla?uje s EU standardima i sa svojom politikom 5-godi?nje garancije. Kon?ar radi isto, ali prilikom odabira dobavlja?a dijelova ili gotovih ure?aja odabir temelji na niskoj cijeni i garanciji od 1 do max 3 godine.

. Zamijenio ponovo Konèarevom

Halo! Probaj sa digitronom:2012-15=1997. ©to æe reæi da je proizvedena u Hr. a ona spomenuta gorenje cca 2007g. ¹to ispada da je proizvedena u Slo. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

?

Mislim da je rasprava bezpredmetna jer su uhvaceni samo kucanski aparati =B9to Koncaru nije CORE biznis pa normalno da su nekonkurentni (citaj:nekvalitetni) jer se uvijek moze napraviti kvalitetnije samo je pitanje po kojoj cijeni, Zasto nitko ne pita gdje su Siemensovi mobiteli, jedne od najvecih svjetskih kompanija na polju industrije i energetike, koji su se sporadicno pojavljivali prije nekoliko godina, vise ih nema jer "to nije za njih"-ne mogu na tom polju biti konkurentni. Tako mislim da =E6e Koncar KA postepeno ispasti iz koncarevog asortimana.

Reply to
Nef

Samo te¹ko æe se probiti s tako "pouzdanim" proizvodima, jako te¹ko...Najbolje da svakom kupcu odmah daju servisnu knji¾icu s uputstvima za servis pa da ih po¹tede glavobolje, ukoliko kupci ba¹ toliko inzistiraju kupiti Gorenje proizvode. Ili kao ¹to jedan (jedini) serviser u selu mojem malom ka¾e nekoj ¾eni koja je u¹la u trgovinu / servis i zagledala se u Gorenje perilicu i pita ga o kvaliteti, a on je odgovori: a pa gospoðo danas vi¹e nema kvalitetnih proizvoda, osim marke Miele, ali takvi i ko¹taju...:)

Reply to
Zarko

Kum mi zivi u Becu i kaze mi da austrijanci misle da je to njihova firma(Gorenje). Meni je njihov frizider od cirka 5.000kn crknuo nakon 3g i 2 mjeseca.Garancija je bila 3 godine.Jednostavno je puknula plastika u unutrasnjoj zadnjoj strani.

Reply to
Vidak

Dana 2.8.2012 23:34, Vidak je napisao:

U ovih 40 i kusur goina ¾ivota , pokazalo se da je istina da je konèar lo¹iji of gorenja. prvo po prièanju starijih, a onda po osobnom iskustvu.Jednom smo ja i ¾ena kupili ¹tednjak 3 plina, jedan struja i trebalo je namontirati kabl iza. Normalno jer ga uopæe nije bilo, nakon ot¹arafljivanja jednog ¹arafa, pokazalo se da on dr¾i 3 stranice odozada, rascvjetao se kao ru¾a...plus toga unutar peænice donjia tepsija se mo¾e odvojiti , pa eventualna mast curi direktno na grijaè, elektronsko paljenje samo u ma¹ti......

Stara mi dolje ima konèarov fri¾ider koji pri nabijanju plina u cijevi proizvodi nekakve èudne zvukove, cviljenja, pucanja...na poziv servisera, priznali su gre¹ku i ugradili nekakvo pro¹irenje na cijevima, sad su zvuci manji ali jo¹ ih ima...

Tako da..sve je istina, gorenje je bolje, bar malo, btw ¹tednjak je zavr¹io kod punice(:)), a kod nas je zavr¹io novi, gorenje..el, paljenje, ro¹tilj,...samo ¹to ne prièa..:)...

Reply to
may

gorenje je beko vec godinama i nema veze s kinezima nego s turcima

--
Raven
remove NOSPAM from mail