Žarulje do kada?

Do kada se smiju prodavati klasične žarulje u EU? Šta nije ta zabrana već
stupila na snagu? Jer još uvijek vidim da ih ima za prodaju...

Re: Žarulje do kada?

Mislio sam pitati kod nas ili u EU!?
Onda sam se sjetio da smo i mi u EU, pa kako onda pitati?-:)

Re: Žarulje do kada?

Jesi vidio kad na selu instalaciju za pilice, iznad visi nesto jako
nalik na zarulju? Prije su EU seljaki u to stavljali iste one zarulje
koje mi gradski ljudi stavljamo u lustere, sad kad vise nema na trzistu
su se pojavili "heating device". Na kutiji pise da to nije za kucanstvo
nego samo za industrijsku primjenu i da je to heating device a niposto
zarulja inace izgledaju isto kao i zabranjene 100W zarulje. Uz ove dvije
posalice mogu se izvrdati EU propisi pa ce zarulja i dalje biti dok
proizvodjaci i trgovci budu imali interesa, za ocekivati uz vece cijene

Boris

Re: Žarulje do kada?

E vidiš: Tu namjenu žarulja bi trebalo Zabraniti!
Tako pilićima remetiš dnevno/noćne cikluse što im može ostaviti traume!-:)
Navodno Rusi  nemaju ljetno/zimsko vrijeme, loše utječe na krave!?

Onda će osnovati ekološke policajce koji će kroz prozore stanova provjeravati koje žarulje koristimo-:)
( kao nekada TV-haračlije koji su brojali antene po krovovima)-:)-:)-:)

Re: Žarulje do kada?

trebalo bi zabraniti i njuze u nocnim satima jer ljudima koji su dugo budni
isto ostaju psihicke traume... :-)
bemti sistem u kojem je odredjeno zakonom zasticena kokos nesilica da mora
zivjeti u tolko i tolko kvadratnih decimetara a s druge strane postoje ljudi
bez osnovnih sredstava za zivot koje nitko ne pita imaju li odredjeni broj
kvadrata i 3 obroka dnevno, i beskucnici koji zive na ulici... bitno da
kokos uziva... i tako ce za koji dan pod noz jer se uzgaja za hranu...

hodati ce sa detektorima wolframa :-)

pozdrav

Re: Žarulje do kada?

Tko zna? Ili su budni zbog tih trauma!?-:)

Re: Žarulje do kada?
Kakve su one LED žarulje koje su toplo žute boje? Ja imam dvije "šted
ne" žarulje, one sa cijevima, i iako svijetle slično kao žarne niti,
još uvijek nemogu vidit ništa pod njima, pogotovo ako vadim trn iz prst
a. Ili komadiće eksplodiranog tranzistora :D

Re: Žarulje do kada?
Ako nisu skupe i sa poznatim imenom onda su iste kao i te tvoje šparne.

Re: Žarulje do kada?

tko ce ga znat... to ti je kao ono jel prvo kokos ili jaje :-)

pozdrav

Re: Žarulje do kada?

Nisam to vidio. Vidio sam da i dalje prodaju najnormalnije sijalice pod
imenom "sijalice" kao i prije...

Re: Žarulje do kada?

Jer kasnimo sa primjenom EU propisa - ne moze se traziti da stupa na
snagu prekjucer nego je neki rok od par godina kada ce postepeno ukinuti
pojedine vrste zarulja - prvo bi trebalo ukinuti >75W pa onda ostale. Uz
nesto srece dok dodje taj rok mozda evropcani ustanove koliko je propis
besmislen pa prestanu inzistirati.
Jesi li u zadnje vrijeme pokusao kupiti mlijecne ('opal') zarulje meni
su trebale takve mignonke negdje u 5om mjesecu pa ih nema skoro nigdje.
Po ducanima sam se onda naslusao raznih teorija o propisima i
'ekologiji' no svi su bili saglasni u jednom - njihov uvoznik/dobavljac
ih vise nema na lageru a kad ce i da li ce biti opet ne zna se. Mozda je
sve to smisljeno da napumpaju cijene?

Boris

Re: Žarulje do kada?

Možda je sve to smišljeno jer isti ljudi koji sjede u EU parlamentu i
donose zakone, sjede i u upravnim odborima firmi koje proizvode "eko
žarulje", "eko izvore energije", i ostala eko sranja, u jednostavno
nagrću vodu na svoj mlin. Jer mogu.

Re: Žarulje do kada?

Vidim dosta laprdanja, pa malo pojašnjenje - količine sa zaliha se
prodaju "do isteka zaliha",
ali nema nove proizvodnje. Pravilo je na snazi od 2012. Od 2016 odlaze i
sve one koje nemaju
barem "B" energetsku klasu.

Ovo sve se odnosi na žarulje "opće prakse", dakle za upotrebu po
kućanstvima. U prodaji ostaju
specijalni tipovi (npr. žarulje za hladnjake, pećnice, automobile,
semafore...)

Za one koji žele znati više - ovdje piše o tome:

http://ec.europa.eu/energy/efficiency/ecodesign/doc/committee/2008_12_08_technical_briefing_household_lamps.pdf

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."

Re: Žarulje do kada?
Ha, ha, ha, kao mana običnim žaruljama napominju 1000 radnih sati, a  NARVA
propala, jer je proizvela žarulju sa više nego
duplo radnih sati. Ostale su je korporacije uništile damping cijenama!

Re: Žarulje do kada?

bas sam gledao i nasao na ebayu ima tih Narva zarulja NOS ali su cijene malo
zesce...