Va¹e mi¹ljenje o brandu televizora

1.Panasonic 2.Sony 3.Vivax 4.Quadro 5.LG 6.Grundig 7.Toshiba 8.Sharp 9....

Zanima me

1) koji televizori se manje, a koji vi¹e kvare, 2) kvaliteta izrade i ugraðenih dijelova, 3) ali najvi¹e me zanima koliko traju LCD, LED i plasma tv?

Trenutno razmi¹ljam o kupnji malog lcd tv-a oko19in, pa me zanima koliko bi mi trajao neki Vivax?

Hvala :)

Reply to
:SuperBLUE:

o bi

od svih tih marki on ne nabroji Samsung, jojojoj -_-

Reply to
miki

Panaspnic plazme imaju najbolju sliku i najduze traju. Philipsova nova generacija lcd-a ima najprirodniju sliku, jer na¹ subjektivni do¾ivljaj nije identièan tehnièkoj kvaliteti. Crno na plazmi je stvarno crno, kao kad je ugasen, dok kod philipsa pod crnim u mraku bi i novine mogao æitat, ali to ti ni¹ta u ¾ivotu neæe znaèit ako tv gledas vec i u najslabije osvjetljenom prostoru. LCD-ovi drugih marki nisu ni blizu philipsu, mozda sony. Panasonici imaju ogroman nedostatak, koji nigdje nitko nikad ne spominje. Nema antirefleksni sloj na staklu ekrana, ko ogledalo je, i pri najslabijem osvjetljenju vidis okolinu ko u ogledalu. Panasonik se gleda u potpunom mraku, i tu je car. Ucinkovit antirefleksni sloj sam primjetio kod LG-a, koji je tolko ucinkovit da mu je slika za qurac, ali refleksije nema ni kad u ekran usmjeris lampu, vidi se samo nesto razmuceno.

Subjektivna ocjena je ovdje samo za dva bitna detalja, ali netko ko gleda npr glupi nogomet, tenis ili golf, u nekim drugim okolnostima rekao bi da je sony najbolji. Dinamièka slika i interpolacija pal slike od 50 poluslika da se prika¾e 100 ili vi¹e ful progresive scan slika u sekundi je tehnologija koju neki zasebno razvijaju, a jeftinjaci je uopce nemaju, pa se tamo vidi da loptica u letu trza, jer nema nikakve interpolacije kad iz dvije poluslike treba slozit 4 pune slike. Pametni video procesori znaju izracunat pozicuju loptice izmedju dvije slike ili poluslike i kreirat nedostajucu sliku, iako ona u stvarnosti nije postojala, ali time nema trzanja. Panasonic je tu osrednji, philips malo bolji, soni jos bolji, vivaks, quadro, lg je djubre.

Reply to
Petar Bjelèiæ

znam nekoliko losih iskustva sa Sony-om... i to ne najjeftinijim... jedan od lcd-ova je kostao preko 20k kn i pojavila ce crvena vert crta na panelu, dobro uz rub je pa se tolko ne vidi ali das tolke novce i onda ti krepa panel cim prodje garancija... to me podsjeca na one legendarne sonijeve ekrane iz spanjolske... od onda ne priznajem vise sony kao ozbiljnu firmu u koju se mozes pouzdati ako vec placas vise...

pozdrav

Reply to
Fastah

za mene je to i dalje Sonijev problem... ako hocu samsunga kupicu samsunga u pola cijene a ne kupis Sonija a dobijes Samsunga :-) nek stavljaju kvalitetnije panele kad se vec placa taj Sony toliko skuplje...

ja imam doma vec 8 godina crt 100hz samsung... jos nije otvaran, nikakvih problema s njim... cak ni prasinu nisam cistio unutra... mogu mislit kak izgleda :-) ali radi... platio sam ga 2400kn u ono vrijeme Sony 100hz je kostao dvostruko...

pozdrav

Reply to
Fastah

Kako koji, kako koji.., moj ga recimo ima...

Reply to
MasterBlaster

:

edan

lu,

pa

ve

irmu

tko

nga u

ih

nije sony odavno ono =B9to je bio... odavnooo...

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching

To onda nije plazma?

Reply to
Petar Bjelèiæ

Danas sam bio kod brati=E6a koji je netom kupio Sony KDL-40BX420 i =

jednostavno mu nisam imao srca re=E6i koliko je slika tmurna, o=E8ajna, = =

mutna... Katastrofa... Bilo kakvo poja=E8avanje svjetline i kontrasta sl= ike =

nije vodilo nikamo, ve=E6 samo izblje=F0ivanju ionako mediokritetskih bo= ja... =

A ima sasvim solidnu Bnetovu digitalnu TV... (a i na DVB-T-u siuacija ni= je =

bila ni=B9ta bolja)... Ne znam u =E8emu je problem....

Reply to
Toninjo

ionako su paneli u vecini gore nabrojanih od samsugna ...

Reply to
grizli

U tome ?to je kupio BX seriju koja je dno dna Sony lineupa namijenjena za tr?i?t poput na?eg, do te mjere da ih ni ne spominju na npr. Sony UK sajtu.

--
UnreaL.
[ Standard disclaimers apply. Personal opinions only. May explode in fire. ]

Je.., i k tome Panasonic.

Reply to
MasterBlaster

nevjerojatno je koliko ljudi ovdje iznose cinjenice koje su naculi negdje i onda se toga hvataju kao pijan plota.......neznam od kuda informacije da su sony i samsung imali iste panele, od kuda inforamcija da samsungovi paneli crkavaju a sonyjevi su dobri i slicno......

sony nije na nasem trzistu vise od 25 godina imao kvalitetan uredjaj.......ja nisam popravljao sonya koji je mladji od mene da se vidi kvaliteta i robustnost izrade kakva je svojstvena sonyu.....kakvi su na ostalom trzistu u zadnej vrijeme...neznam ali ne vjerujem da su nesto puno bolji

panasonic je jos uvijek bio i dugo ce pretpostavljam biti u vrhu ponude uredjaja, sto kvalitetom, sto servisnom podrskom.....kvaliteta uredjaja se najbolje vidi kroz servisnu podrsku koju jedna tvornica pruza ovlastenom servisu...........

ako zelis najbolji omjer ulozenog i dobivenog na nasem trzistu uzmi si samsunga ili lg-a........neces platiti puno, a dobit ces solidan uredjaj za relativno malo para, s dobrom sevisnom podrskom....

grunding, dio quadra, beko....sve isti drek iz turske tvornice, ali i dalje je bolji od drugog djela quadra, vivaxa i ostalih kineza......s druge strane kupiti kineza za soma kuna manje kojeg ces nakon tri godine rashodovati je moj izbor ako mozes naci neki s dobrim hitatchi ili samsung panelom da ima ok sliku (a ima ih....)

znaci ako zelis savjet covjeka koji je dugo godina radio u servisu koji je pokrivao vecinu gore navedenih brandova onda:

doslovno rasporedom "najbolji omjer ulozenog i dobivenog, te cijenom rasporedjeni za aftersales podrsku"

--
Raven
remove NOSPAM from mail

MasterBlaster je napisao/la:

Jucer sam bio u ducanu, gledao sam GT30, UT30, ST30 i C3. Svi od reda dok su ugaseni mogu komptno posluziti kao ogledalo za manje zahtjevne :-), no upaljeni GT30 i ST30 po svjetlu kakvo je u ducanu uopce nista ne reflektiraju, barem ja nisam primjetio ikakvih problema po tom pitanju.

Nego, pitanje za one koji imaju Panasonicove plazme, jel normalno da se onako krajem oka primjecuje lagano treperenje ekrana ? Ono podsjeca me na katodne telke na 50Hz, iako nije ni priblizno iritantno ko 50Hz na katodi, ali fakat nije na nivou LCD-a. Mislim, nisam se bas susretao s plazmama prije, furam Toshibin LCD vec cca

5g, a namjerio sam se na plazmu, pa me ovo malo zbunjuje.
--
Deckard
Reply to

Od pred par godina, nakon G12 panela ak se dobro sjecam, vise nemaju antirefleksivni namaz s vanjske strane. Stariji modeli su ga uglavnom imali.

no upaljeni GT30 i ST30 po svjetlu kakvo je u ducanu

Novi modeli imaju drugacije filtere, pa kad rade nemaju bas uocljivo spigliranje...

Nije normalno. Treperenje koje spominjes je karakteristika 50Hz modela, a takvi vec odavno ne bi trebali bit po ducanima. Mozda je to do 3D modela da bolje docaraju ispadanje sisa iz ekrana :)

Reply to
MasterBlaster

Moja cca 2 godine stara (zaboravio model) , to se vidi samo ako je iskljucena opcija 100Hz (moze se iskljuciti u meniju). Naravno, normalno se stavi na 100 Hz i toga nema...

Sina

Reply to
Sinisa

nije li to isto onome kineskom kopiranju proizvoda protiv cega svi proizvodjaci svone na sva zvona? samo sto to odmah napravi sam proizvodjac... moze ih biti sramota...

pozdrav

Reply to
Fastah

kako je interesantno a i zabrinjavajuce gledati Beko, Grundig, Vivax i Quadro ispred Toshibe, Sharpa i Sonija... nazalost surova stvarnost..

pozdrav

Reply to
Fastah

toshiba je drek, i to je pokazala s svojim laptopima......nema nijednota koji nije crkao najkasnije godinu dana nakon isteka garancije.....soni kako rekoh odavno vec nije sony.....a sharp.......japanac koji jako slabo odrzava svoj renome na ovim trzistima

--
Raven
remove NOSPAM from mail

"Goran UnreaL Krajnovic" je napisao u poruci interesnoj grupi:jebnb7$i4n$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

..a nije ni EX serija puno bolja, a ima led osvijetljenje. Zamalo sam se zaletio, ali nakon malo testiranja sam progledao. Bas kako je gore opisano slika tmurna, boje izbljedile, slab kontrast a podesavaje slike rezultira jos ne prirodnijom.

pozz

Reply to
DarioR1