Upit automat za ¾migavce

Zanima me jedna stvar kod automata za ¾migavce pa ako ko mo¾e malo pomoæ. Radi se o skuteru Kymco bet&win 250,prestao je raditi automat,na sebi ima konektor sa tri ¾ice pa sada mene zanima dali recimo mogu uzet bilo kakav automat za ¾migavce od nekog auta koji ima tri kontakta i njega stavit umjesto tog koji je do sada bio na mjestu.Mislim dali bi to radilo?

Reply to
MorskiVuk

Mislim da bi trebalo. Sve je to 12V

Reply to
sime

Moze radit, a moze doci i do samozapaljenja.

Reply to
Alex

Dana , u poruci :fhfmps$gli$ snipped-for-privacy@sopnews2.vip.hr, MorskiVuk je napisao/la:

[...]

Radilo bi. Al, zmigao bi brzo zmigavac. Kad na skuteru imas vjerojatno 2x 10W zarulje, a na autu su 2x21W.

Al, da se to prelemiti, pa...

--
Tihomir Krizan
Reply to

Kef...sad èu ja tebi o gradaciji...granulaciji i inim faktorima :))

automat i njegova maximalna snaga izra¾ena u wattima tj amperima pokazuje koliko zapravo kontakti releja mogu propustiti ampera (iliti podnjeti struju koju vuku ¾arulje, izra¾ene u wattima jer se odnosi na 12V kao nekoj konstanti)

nadalje...ista ta snaga mo¾e biti i 5 kW..a da relej radi na 12Volti...i to ne znaæi da æe automat raditi brzo ili sporo...veæ samo da podnosi ukupnu snagu potro¹nje od 5000 Watta , ukupnog zbira potro¹aæa...¾arulja u ovom sluèaju

brzina automata oliti elektronskog releja ovisi o nekim drugim stvarima; primjerice; brzina se mo¾e regulirati skolopovima baziranim na NE555 integriranim krugovima te kontrolirati brzina okidanja iliti ¾miganja obiènim malim trimerom / promjenjivim otpornikom...potenciometrom... ili pak nekim drugim jednostavnim oscilatorom gdje se frekvencija ¾miganja ugaða promjenom vrijednosti (kapaciteta) kondenzatora....primjerice; veæi kapacitet konda = du¾e vrijeme punjenja = sporije ¾miganje...i obratno...

uglavnom....samo su 2 podatka bitna za automat;

  1. da radi na 12V
  2. da kontakti releja (ili okidaèki tranzistor ukoliko nema mehanike) mogu izdr¾ati protok struje ukupne potro¹nje svih tro¹ila (¾arulja)

dakle; 21W ¾migavac...prednji plus zadnji = 42W

VxA=W

42W/12V= 3,5A

dakle; da bi 2 ¾migavca od 21W uredno radila, a da se automat ne bi rastopio, pregorio...kaj god... automat mora biti deklariran da mo¾e izdurati optereèenje od minimum 3,5A ili 42W...jer, podrazumijeva se da u ovom sluèaju koristimo 12V....

a brzina ¾miganja je ne¹to sasvim deseto..i to se mo¾e po ¾elji ¹telati kako kome pa¹e neovisno od ikakvih snaga...tj potro¹nje..

evo....kada bih ja dobio ovakvu dizertaciju o ulju koje bih upotrijebio...ne znam gdje bi mojoj sreæi kraj bio :)))

Reply to
Gagi

Prije su se radili automati koji su u biti bili mislim bistabili, sa dva tranzistora i kod njih je ovisilo o struji potrosaca...

Reply to
Hector

Pazi Gagi, nejdi tamo! Izvadil bu svoja ulja, a ti bus samo zmigal u raznim ritmovima! :)

Reply to
Alex

Takozvani bimetali?

Jesam pogodio? Ha? Ha? Haaaa?

--

                         -WF-

"®elio bih umrijeti mirno, u snu kao moj djed,
a ne vri¹teæi u panici kao njegovi putnici."
Reply to
Wildcat Forest

misli¹ na one sa cekasom?

Reply to
GAGI-9A6AAG

evo..opet se sla¾em....ali dovraga...tko je spominjao termo-automate?!?!?!

da sam znao odmah iz prve da na te misli¹..potvrdio bih tvoju teoriju bez gubljenja vremena na dizertaciju :))

btw; al stvarno...ja sam mislio da se to ba¹ i ne koristi vi¹e....zadnje "novije" na èemu sam to vidil je bio Yugo 45 iz 89. godine...

vozim Scirocca iz '81. i svi su releji elektronièko - mehanièki (dakle...elektronika daje impuls koji pu¹ta struju kroz zavojnicu releja pri èemu se kotva primiæe i daje kontakt za ¾migavce)

ehhh...sad smo svi generali poslije bitke :)))) i jo¹ nisam dobio dizertaciju o ulju :))))

Reply to
GAGI-9A6AAG

vid vraga ko je tu :))

ma da i ne prelemljava...automat od Ford Taunusa primjerice ima regulaciju sa trimerom...mali plavi kvadratni trimerèiæ....i fino regulira¹ ko stroboskop :))

Reply to
GAGI-9A6AAG

nedostaje izvod za vodikov atom ;)

Reply to
Clox

i Plankova konstanta :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

a ba¹ ti fala...vi¹e ti nikad ni¹ o ¾migavcima ne bum rekal :)))

Reply to
GAGI-9A6AAG

Dana , u poruci :fhgr8v$687$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, GAGI-9A6AAG je napisao/la:

: vid vraga ko je tu :))

:D Eto, ima se sad malo vise vremena, pa... :)

: ma da i ne prelemljava...automat od Ford Taunusa primjerice ima : regulaciju sa trimerom...mali plavi kvadratni trimerèiæ....i fino : regulira¹ ko stroboskop :))

Vis, za taj automat ni ne znam.

Fora je da skoro svi imaju u sebi mali otpor (shunt) na kojem mjere pad napona. I, onda ako nije dovoljna struja kroz njega, onda brze zmiga. To je zbog sigurnosnih razloga - tako da vlasnik odmah zna da mu ne radi neka zaruljica zmigavca.

Zato ako se koriste jace zarulje, stavi se duplo veci otpor i sve OK. Ili se prelemi tranzistor ili operacijko pojacalo koje poveceva frekvenciju zmiganja.

--
Tihomir Krizan
Reply to

apsolutno ista stvar kao i sa ovim kaj ti govori¹...samo s tom razlikom kaj ovaj ima dodatno malu regulaciju na elektronici..recimo regulira frekvenciju ¾miganja u spektru od +/- 15tak do 20%

Reply to
GAGI-9A6AAG