Teslin be¾ièni prijenos energije?

Kupio sam nekoliko GU-10 LED '¾arulja', postavio ih u grla te ustanovio da svjetlucaju i uz ISKLJUÈEN prekidaè!?WTF?

Slika ti je super.

Ajd uploadaj na

, pozz

Reply to
Dakky

Imas trulu izolaciju drotova do prekidaèa ili velik kapacitet drotova. Izbaci osiguraæe na kuæi pa reci svijetlucaju li?

--
http://paramedia.ath.cx
Reply to

svjetlucaju i uz ISKLJUÈEN prekidaè!?WTF?

Ako imas prekidac sa tinjalicom ili regulacijski prekidac za svjetla, moze se dogoditi... Teoretski, moglo bi biti i zbog lose izolacije instalacije, ili vrlo dugackih kabela, ali sumnjam da je instalacija bas toliko losa... Postoji i mogucnost da je prekidac montiran na nuli umjesto na fazi, ako je tako, to bi trebao prepraviti... LED moze tinjati sa vrlo malom strujom, koja se moze pojaviti kao rezultat nekog od gore opisanih slucajeva. Mozda moze pomoci paralelno spajanje otpora sijalici, ali onda se nepotrebno povecava potrosnja i anulira smisao stedne sijalice....

Reply to
Sinisa Platz

Sto je drot? Pretpostavljam da ne mislis na policiju :-)

Sinisa

Reply to
Sinisa

Pa ¾ica, ¹to bi drugo bilo :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Moras smislit nesto bolje, efikasno i da nista ne kosta. Postoji, upregni um.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

svjetlucaju i uz ISKLJUÈEN prekidaè!?WTF?

A znas li da postoje i besplatni hosting servisi na koje mozes natovariti slike ili sto ti drago i to bez reklama i netrazenih sadrzaja? Ovaj tvoj mi je otvorio dva prozora reklama radi slikice na kojoj se bas i nema sto za vidjeti

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Imageshack je upravo takav servis :-) Samo treba otisi u source i kopirati Direct link:

Nekad se je to moglo i bez registracije a sad treba potrositi dodatnih

10 sekunda da bi se doslo do direktnog linka na uploadanu sliku.
--
Chupo
Reply to

nismo svi iz sjeverne hrvatske

Reply to
ZeeTso

Hvala, bilo je za pretpostaviti ali nikada nisam cuo taj izraz. Taman sam pronasao ovo:

Sinisa

Reply to
Sinisa

Ja sam iz Splita pa znam ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

ovako:

Ne, DROT-ovi su bila ona jugo-milicija...LOL

krive si kupio, ovo GU nije oznaka za tip grla nego opis zarulje, Gori Ugasena

Reply to
zeko

U redu je, vama kojima je bio gospodar venecija, taj draht (njem) zovete quida, ono kroz cega on ide je bu¾a, svijetli luce lampada koju ne ukljuèujete ¹alterom nego passarom. Osvijetljava kameru ili ¹paèiu a ne cimer, dobro zimmer fraj pisete i vi od

1960-te.
--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

svjetlucaju i uz ISKLJUÈEN prekidaè!?WTF?

Tinjalica na prekidaèu. Ako ima¹ vi¹e spojenih ledica paralelno stavi umjesto jedne klasiènu halogenku koja je bila i prije. Problem rije¹en.

Reply to
briglja

Super samo koliko vidim nitko to ne radi iako je moguce. Ovi moji nisu servis za hosting slika nego sajtova tako da bi gornji URL mogao biti oblika:

ili npr.

Boris

Reply to
Boris Vuletic

svjetlucaju i uz ISKLJUÈEN prekidaè!?WTF?

Obièan prekidaè!

Ako izvadim osiguraè, ne svijetli....