Stolna lampa - 500 LED

Zbog rasporeda rupica nemo¾e¹ staviti led do led nego mora biti 2 rupice razmak da bi ih mogao naslagati u liniju. A i nekako mi to ljep¹e izgleda na normalnoj ploèici (sljedeæa dimenzija univerzalne veæe ploèice ko¹ta 75 kn, tako da je "prava" ploèica isplativa)

Kre¹o

Reply to
Kreso

LED-ice. Za napajanje æu

Ako nekogaa interesira ova

5X cijena po ploèici 150 kn.

Kvaliteta same lampe æe ti prvenstveno ovisiti o LED-icama koje misli¹ koristiti. Ja sam za neke svoje projektiæe koristio sa posla LED-ice koje koristimo na sustavima za automatsku optièku inspekciju (nabavljamo ih u RS-u), ne znam sad napamet koji je proizvoðaè ali daju jako i bijelo svjetlo. LED-ice ¹to sam kupovao kod nas ili gotove lampe tipa Pevec, Bauhaus, Obi ... mi se ne sviðaju jer imaju previ¹e plavog spektra, nisu ni do koljena ovim LED-icama ¹to imam u svojoj lampi.

Reply to
- Zoki -

LED-ice su iz Kine :), isprobane i daju ba¹ bijelo svjetlo

Kre¹o

Reply to
Kreso

Ne znam zakaj, ali ne vidim ovu drugu sliku za koju si stavio link... Koliko te ko¹ta jedna LEDica?

Pozdrav

Reply to
Miljenko

cca. 25 lipa

Kre¹o

Reply to
Kreso

Dana 08.03.2009. 18:15, Kreso lupi chelom po tipkovnici i nastade ovaj tekst:

ajd onda, ak ti nije problem, stavi link za shop...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

pu

ulaciju

dnim ekstra

polemiti

e skupimo

ve u kompletu

Meni ta Ingova lampa djeluje malo, =C5=A1tatigajaznam...metroseksualno :) Pravi mu=C5=A1karac, Hrvat i katolik napravio bi ne=C5=A1to ovakvo:

Hrvoje

Reply to
hrvojekl

Meni ta Ingova lampa djeluje malo, ?tatigajaznam...metroseksualno :)

JA ?u napraviti malo ljep?e, plo?ica naru?ena (kad nikog nije zanimalo) :)

Kre?o

Reply to
Kreso

BOLESNO dobro!