specifièni zahtjevi za timer ?

Trebam i ovo nemogu nikako naci , bilo DIY varijantu ili gotov uredjaj : uredjaj koji bi: svakih 10 minuta upalio ne¹to (u mom slucaju pokretnu traku - ima motor cca 800W, 220V) na 7 sekundi te ponovno nakon 10 min upalio na 7 sec i tak u krug .... dok ne umre :)))

neovisno o danu, tjednu, bilo cemu vecina ovih tajmera po ducanima je programbilna recimo svakih 20 min ili pol sata , sa restrikcijom od neznam 20 puta u danu- bubam brojke

naci shemu isto nikako nemogu .... nadjoh :

ali nisam bas presiguran da to radi ono sto trebam ?

hvala za bilo kakvu pomoc

Reply to
Dinac

Mo¾da ovako ne¹to.

Manu

na¹ao ne¹to : Engl. "Repeat Cycle Timer", kada bi trazio po hr trgovinama kako bi se to zvalo na hr jeziku :) ?

Reply to
Dinac

mo¾e¹ uzeti dva, jedan kad se upali aktivira ovog drugog koji dr¾i 7sec, a nakon njega on opet aktivira prvog, pa on drugog......

mtech

S kombinacijom ova dva sve se moze. MBN timetron - Mehrbereich-Relais 0,05 sec- 300h unaprijed programiranje i tako dok ne izgori Art. Nr. 2.440.011.12 SCHIELE

"Dinac" je napisao u poruci interesnoj grupi:i8g0n2$mb4$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

kruno

Ako ne naðe¹ ni¹ta uvijek se mo¾e rije¹iti mikrokontrolerom. Ak si zainteresiran javi na mail.

Tom

Za ovaj sa eBaya;

evo linka na njegov data sheet, pa vidi dali ti programski odgovara:

piksel

pretpostavljam da mi taj valja ? ne kuzim bas ove vremenske grafove

Reply to
Dinac

Prije sam radio slican uredjaj, samo je taj bio za zalijevanje kobasica ;-) Bio je podesiv (1sec-99min) za on i off periode zasebno, imao je na sebi

2x7seg display i nekoliko tipki za podesavanje. Koristio sam tiny2313 jer je on bio pri ruci (debeli overkill).

Ako te zanima javi.

Zoltan T.

pada sve u vodu :) , trofazni je motor na kraju dosao

Reply to
Dinac