recikla¾a 56K PC modema?!?!?

imam moguænost dobaviti ¹leperèiæ 56k PC modema...

dal da samo poèupam dolje releje, optokaplere, gretz i buzzer te ostatak jednostavno proslijedim u EE otpad ili kaj?!

vidim da su takvi releji po 10-15kn/komad...a sam modem kompletan ne vrijedi ni 5kn u slobodnoj prodaji...

svojevremeno je kolega slagao nekakvu internu telefoniju za lovce na èekama pa je rabio modeme kao interfejs....ali kako nemam afiniteta raditi takve stvari, zanima me neka druga eventualna primjena...

Reply to
Gaghigno

ja sam sa neispravnih skidao i eeprome (sot8), kristale, trafice, otpornike vece snage, varistore... ko hrcak :-)

za modem trenutno nemozes dobiti nista... eventualno ako pronadjes nesto starijih ISA modema da njih ne razvaljujes pa se dogovorimo da mi ih posaljes u paketu... deset-dvajst releja manje neces ni osjetiti a mene ti stari modemi vesele jos ak su oni sporiji od 33600... mozda 2400 :-)

to sam i ja cuo a nista drugo ne pada mi na pamet...

pozdrav

Reply to
Fastah

da se nadovezem..imam malu hrpicu starih analognih sat recivera... sta s njima,osim kao sama kutija i napajanje? tnx

Reply to
bodul69

Hmm, pola slepera sebi uzmi, a pola na otpad :)

Mene od tog sveg najvise zanima ind. elektronika, tj. komponente industrijske elektronije. Morao bi skoknut na neki otpad EE u Njemacku :))

Reply to
BladeRunner

Odvojne transformatore.

--
Pozdrav!

	Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy_9A5ALL

"Tomy_9A5ALL" wrote

za kaj se mogu primijeniti u opæoj uporabi?!?!

ja sam prvo pomislio za neko galvansko odvajanje signala i transformaciju napona s obzirom da su predviðeni za napon telefonske linije koja je bila oko 45-50V ako se ne varam......Batos mi ka¾e da je odnos transformacije;

1:3 ili 1:15

gdje bi se mogle naæi neke detaljnije specifikacije istih?

uglavnom, sutra budem zval frenda pa vidio jel mi bude isfural modeme....ako da, tek oko vikenda bude bilo...pa ono, ako ih fakat bude na stotine, par tucetaka budem podijelio , nije beg cicija...iako sam u dilemi dal da se gnjavim sa silinom otpada jer ako uzmem te modeme onda moram i hrpu drugog smeæa, a ionako sam pretrpan ¹tetnim otpadom :))))

Reply to
Gaghigno

Bilo gdje ti treba galvasko odvanjanje NF signala. U nekoj "modernijoj" tehnici vjerojatno nemaju veliku primjenu, meðutim radioamateri ih recimo koriste za galvansko odvajanje primopredajnika i audio kartice (za digitalni naèin rada - RTTY, PSK i sl.)

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Pozdrav upravo za to su idealni za interface laptopa ili kompa sa radio stanicom a koristio sam ih i kod galvanskog odvajanja kompa od pojacala kod kojih se javljalo brujanje radi razlike potencijala veoma uspjesno osobito ako imas veliki izbor da mozes uprit po dva komada istih otpora i pronac sa vecim otporom za bas ako imas viska i ja bih bio zainteresirn za nekoliko modema da se ne mucis skidat ide sa vrucim zrakom odlicno

73 Stjepan
Reply to
9a2te

Da li nekom trebaju externi serijski modemi ? Imam ih nekoliko, ali bez ispravljaca. Naslo bi se i internih PCI i ISA modema, te PCI ISDN kartica. Kad se vec skuplja krama imam i nesto optickih uredjaja - vecinom CD i DVD citaci, poneki snimac, neki slabije citaju neki nikako...

--
Pozdrav,
Walter

Jo¹ jedan nedostatak napretka tehnologije i minijaturizacije: ©to naprednije, sve se manje komponenti mo¾e za ne¹to iskoristiti!?

A da si napravimo neko centralno skladi¹te za le¹inarenje? :)

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Djelomièno se sla¾em. Meni je minijaturizacija prednost i ne sjeæam se kad sam zadnji put ne¹to radio sa klasiènim "¾ièanim" komponentama. SMD je zakon :) Ono ¹to samo uvjetno nije dobro je to ¹to se sve vi¹e stvari integrira u specijalizirane chipove, pa onda iz takvog ureðaja nema¹ ¹to iskoristiti. Meðutim danas za par $ kupi¹ ¹aku svega pa vi¹e nema ni potrebe èerupati stari hardware ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

da, kupis hrpu fake kineskih dijelova :-) npr kad iz nekog starog pojacala skines izlazne tranzistore siguran si da je to to a ne neka fake tvorevina sa na plocici silicija 2x2mm i zicicama kao u

0,1A osiguraca :-) osobno sacuvam sve sto mogu, nesto mi od toga zatreba nesto ne, mozda ce sutra, mozda nikad...

pozdrav

Reply to
Fastah

Moze, samo da nije kod mene ;)

--
Pozdrav,
Walter

Dobra ideja, no da ima ne tako stare tehnike :) Ja dok naletim na nesto zanimljivo i iskoristivo meni je to ko da sam nasao sveti Gral :)

Reply to
BladeRunner

tresla se brda, rodio se mi¹.....hrpa modema, toèno...ali spaljenih ADSL routera...pfffft...da je barem bilo onih 9-12V adaptera.......uglavnom, pu¹iona....bilo je i klasiènih 56k modema...ali mo¾da par ¹aka i to sam sve pobrao koliko mi je palo pod ruke.....

uzeo sam i par ADSL routera....iako ne znam kaj sa njima...tu ima jo¹ manje iskoristivoga nego na 56k modemu....

Reply to
Gaghigno

u nekim adsl routerima ima minipci wlan kartica za iskoristit na starijim laptopovima... tsop memorija, koji konektor, antena...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ima¹ unutra obièno ESR kondenzatora, najèe¹æe 2-3 DC-DC konvertera, s njima u kompletu i poneka Schottky dioda i feritna perla, 2-3 kristala, eventualno prenaponska za¹tita, èesto serijski eeprom, u novijima i serijski flash, par LEDiodica, telefonskih i napojnih konektora, tipkala ... Sva¹ta se upotrebljivog tu naðe.

[.Night.]