Re: TV Quadro - zamjenski daljinski upravljaè?

Radi se o Quadru, model: CTV-5130

> Da li netko zna koji IC prijemni modul za signal daljinskog upravljaèa > (od kojeg proizvoðaèa: Sony, Grundig... ?) koristi ovaj TV jer sam > bezuspje¹no kupio dva univerzalna daljinska upravljaèa, ali niti jedan > nema opcije pode¹avanja (kod) za Quadro... > Mo¾da bi pode¹enje na nekog drugog proizvoðaèa urodilo plodom? > Unaprijed hvala...

Imam Philipsov univerzalni daljinski koji radi na svim televizorima, videima, satelitskim... Dobio sam i popis svih uredaja i kodova koje podrzava, za Quadro ne znam, mogu pogledati, iako radi i na onim koji nisu na popisu, odnosno za koje nema isprogramiran kod nego sam pronade pravi.

Reply to
Crni maèak

Novi daljinski za quadro ti dodje 130kn.

Reply to
gabibo

To mu je onda bolja varijanta nego zamjenski koji kosta isto toliko ili vise.

Reply to
Crni maèak

Moje sauèe¹æe. Takoðer imam isti problem. Svojevremo sam èak nazvao zastupnika radi kupnje novog daljiinskog ispravljaèa, ko¹tao je 180kn. No, drugi dan sam pro¹etao kauflandom i vidio "svoj" televizor za 600kn :-)

Takoðer probao SVE kodove na dosta daljinaca. Najbli¾e ¹to sam do¹ao jest da sam uspio kontrolirati TV, ali su komande bile ispremije¹ane.

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Otkud cijela ova prica ovdje!? :)

-- Super je kad izvadim sekundu prije kraja! ta-na-na-NA-na

CuljakRVA

(Vidi malo nize na stranici.. Ima sve za Quadro.. )

Reply to
Adnis

Ja sam za Quadro kupio u Pevecu za 29 kn i radi super.

Pevec Rulez ;)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Di? Koji?

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Moram pogledati toèno koji je model bilo je u pevecu 29 kn ali sad ih vi¹e nema :(

Reply to
Kre¹o Bukviæ

probaj kod od Samsunga,

l.p.