Re: izrada pojaèala - gainclone sa lm3886

¹to mislite o izradi pojaèala prema ovoj shemi ?

Imam ti puno za reci, ali pricekaj da uhvatim vremena i napisem opsirniji post.

--
Pozdrav, Tomislav.
__

Ma ne, nije, nego imam prilicno iskustva s GC-ovima i mislim da ti mogu preporucit bolju implementaciju s manje dijelova.

--
Pozdrav, Tomislav.
__
[...]

Nabaci na mail i meni, da vidimo preporuke.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

Ma kud na mail,nek da odmah ovdje,i mene zanima :)

Ja si za maturalac radim ovo:

:-)

LMovi su tu,trafo je tu (600 VA),sad jedan probni spoj pa polako ostatak...

Reply to
kill

btw radim 6 kanala,otud 600 VA :)

Reply to
kill

Bit ce na grupu bez brige.

Nick zna puno o GC-ovima (a i o ostalim stvarima) i probao je svasta. Izabrao si dobar projekt.

--
Pozdrav, Tomislav.
__
[...]

Dao mi ga je poznanik,a i prvi je link koji google izbaci za "gainclone" ;)

proba :)

nes sam shebo i ne sljaka,na full napajanju sa odspojenim ulazom imam 30 V offseta :(

Reply to
kill