Re: Izrada ploèice

Pravim ovaj:

lpf filter. Dali se netko od vas sa grupe bavi izradom ploèica u malim kolièinama jer tvrtke koje se bave profi izradom ploèica rade samo velike serije, a ne jednu ? Mogao bi sve slo¾iti i na univerzalnoj ploèici iz Chipoteke, ali bi originalni pcb bio uredniji. Hvala

Ja ti radim plocice i ovo ti mogu bez problema napravit, mozda jos i danas...

Javi se na mail ili na mob radi dxetaljnijeg dogovora.

098/9732-967

Zeljko

Reply to
Hector

Da ali ako se covjek inace ne bavi time onda nema doma modelarsku busilicu, kiselinu, peroksid, posudu, vitroplast, a upitno je dali ima nitro laka i fini kist. A to sve da ide nabavljat za jednu plocicu i onda se jos mora bavit pokusajima dok mu ne uspije... Bolje je to za male novce povjerit nekome tko to stalno radi i uhodan je - na primjer meni :-)

Radim termoprijenosom, toner popravim edingovim 0.3 flomasterom i trokutom, probusim rupe, pokositrim vodove i, na zahtjev, plastificiram plocicu i sve to za pisljivih 70 kn (za ovu dimenziju, jednostranu). Plocice ispadaju vrlo dobre, ako ne i odlicne...

Reply to
Hector

Pa ako bi se samo bu¹ile rupe... Ali ne ni onda, 350 je ipak previ¹e za

70kn.
Reply to
Hector

Sprej, plastik 70, kontakt chemie. Izvrsna zastita, mehanicka i elektricka, a lako se da "prolemit".

Reply to
Hector

Ja nakon nagrizanja po¹pricam sa Lötlackom (SK10). Nakon lemljenja elemenata stavim Plastik 70.

Reply to
Damir ©eligo

Ako postavljam elemente onda i ja plastificiram na kraju, ali ako samo radim plocicu onda poslije kositrenja...

Reply to
Hector

Pazi kako je predlo¾ak okrenut (u Eaglu opcija mirror kod ispisa), odnosno da je ispisan sa strane vodova.

Ja najprije sa ¹ilom obilje¾im rupice, maknem predlo¾ak i onda bu¹im. Lak¹e mi je tako s ruènom bu¹ilicom.

Ja jo¹ operem sa vimom da skinem masnoæu s ploèice.

Za to koristim flomastere Edding 400 i 3000. Ako negdje pogrije¹im sastru¾em sa ¹ilom ili skalpelom (npr. kad vod ide izmeðu no¾ica na nekom èipu).

Nagrizanja opere¹ vodom, sa razrjeðivaèem oèisti¹ vodove, nakon toga opet opere¹ vodom. Ja zatim po¹pricam sa Lötlackom i kad se to posu¹i mo¾e se lemiti.

Reply to
Damir ©eligo

Kod mene je u Eaglu pogled na ploèicu i elemente s gornje strane, pa moram ukljuèiti mirror u svakom sluèaju za bottom layer.

Reply to
Damir ©eligo

Ali ako radis termoprijenos onda ti za printanje na foliju pase bottom bez mirrora

Reply to
Hector

Profi ploèica, dvostrana 160X100, pokositrena, svi METALIZIRANI provri (jebeno bitno kod dvostranih) za 72kn/komad....kod profi firme!

Reply to
mtech

Na jedan komad ili na 10 komada? I di je ta firma, ja bi volio kod njih izradjivat...

Reply to
Hector

Ja ne koristim lotlack, nego obavezno pokositrim sve vodove, kao dodatnu zastitu od oksidacije. Prije kositrenja premazem plocicu sa dobrom starom cinol pastom za lemljenje - mrak.

Reply to
Hector

na dva , tri komada-...èak i jedan!

itd-tim....

Reply to
mtech

Ah, pa to si ti frende *Hector*,

Sta je to kositrenje vodova i cime se radi. Znam da je to neka zastita vodova pa svi ispadnu kao da su prelemljeni tinolom ali ako moze neko srtucno objasnjenje. Zasto plocica i vodovi isadnu zeleni ? i to je neka vrsta zastite ali cime se to radi.

poz.

--
24.7.2007 15:36:59
(|>8

Tinol ti je legura kositra i olova (ako nije ROHS - onda nema olova). Shodno tome kositrenje je prelemljavanje tinolom, bas kako si i pretpostavio. Kositar je zakon jer skoro uopce ne oksidira...

Reply to
Hector

Ah, pa to si ti frende *Hector*,

a kako se to radi, onako rucno, zicom i lemilicom ili ima neki jednostavnij nacin, mislim da rucno ne bi lepo ispalo (bar kad bi ja radio :)))

--
25.7.2007 2:46:53
(|>8

Ako imas stroj za lemni val onda radis na njemu, a ako nemas onda rucno, kao ja...

Reply to
Hector

Izgledalo mi je prejeftino pa sam im poslao upit i odgovor je bio:

na 3-5 komada je cijena 100 kn/kom plus izrada filma 140 kn. Znaci za jedan komad bi bilo 110 kn + 140 kn = 250 kn

Sad kak tebi naprave za 72 kn, a meni hoce uzet 250???

Reply to
Hector