Prva pomoæ - ©to nosite sa sobom kad idete na put?

?? Zakasnio si 23 godine, to se tada nosilo!...lol

:)

Reply to
mirko konobar

brinem...

Reply to
mirko konobar

Pa sad Vaso...shvati da nisu Gedore u igri ili pametovanje, nego funkcija jezika.

shvatio koliko je bitno ispravno se koristiti jezikom. Vaso jes' sv'atio?

Reply to
miha

plus iz zalaganja..

Reply to
miha

dobru smjernicu koji je to klinac o kojem nema nikakvog pojma.

Svi ovdje, vjerovatno, ste nabadali po mikrokontrolerima, e pa probaj upisati krivo sintaksu u programskom jeziku pa vidi kako program radi.

Isti ti je kujac sa jezikom koji koriste ljudi.

Reply to
miha

E oko ovog nemam pojma, ja konobarim.

Reply to
mirko konobar

Reply to
mirko konobar

Reply to
Gashtapano

Reply to
miha

Deku, pakovanje dva kurtona i flasu vode. Ne pada mi na pamet bit majstor na cesti. Za vratit se, treba samo radit motor i barem jedna kocnica, a ako to ne radi, nece ti pomoc nikakva prva pomoc.

Reply to
Petar Bjelèiæ

sad sam se sjetio jedne situacije;

ja izvadim kutiju...otvorim...a ono unutra plijesan i gljive narasle....okrenem prema kolegi i pitam ga;

a on;

:))

Reply to
Gaghigno