Prodajem RaspberyPi model B malo kori¹ten i isprava n

r objasnjavao da je to jos po nekom ugovoru iz

Kod njih je ugovor aka pravni akt zakon ko od kamena... Debilkosi jos uvijek imaju na snazi akte iz 19st...

To kaj smo se mo razili njih ne tangira...

I da od svih sa kojima sam radio Englezi su najbahatiji!

Na moje veliko iznenadjenje najkorektniji i najposlovniji su bili Talijani!!!

Moj uzorak je mali po jedna dvije tvrtke tako da generalo vjerojatno nije tako.

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Najposlovniji narod. Nikad s njima problema, valjda zato jer smo si slicni - volimo vino, duge noge, janjetinu i cesnjak :D

Reply to
Coin

zaboravio si napomenuti... i muljati :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Jep tog sam se i ja bojal! No ovaj moj je poslovni partner za pozeljet!

S nekim drugim talijanskim proizvodima sam imao problem velikog odstupanja u kvaliteti izmedju serija, citaj jednom predobro kasnije total srot, pa opet dobro...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Istina, muljatori su vrhunski.

Pazi situaciju. Jedna talijanska tvrtka, redovna i velika mu¹terija moje biv¹e (takoðer talijanske) firme godinama je kupovala na¹e proizvode u priliènim kolièinama (cca 5-10000 godi¹nje). U jednom momentu su sku¾ili da taj na¹ proizvod nije patentiran a da bi po svojstvima mogao biti i oni to lijepo patentiraju. Kad su sredili sve papire onda su podigli tu¾bu protiv nas jer kr¹imo njihova patentna prava :) E sad, da je tu kraj ne bi ni bilo toliko smije¹no ali tek tada dolazi vrhunac. Sudska parnica teèe, odvjetnici glade bradu a istovremeno ta firma koja nas je tu¾ila i patentirala na¹ proizvod uredno ¹alje narud¾bu za novih

5000 komada :D Pa sad ti budi pametan...
Reply to
Coin

Nikad ne reci nikad ;)

Reply to
Coin

:)))))))

Poso je poso ne pozna neprijatelja! Mogao bih se referirati na nemile dogadjaje na ovim prostorima kroz '90...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Evo odakle 450 Kn

Cijena sa po¹tarinom od RS componentsa je bila 26,50 funti Problem je ¹ to ¹alju DHL-om i to onda doðe kod nas gdje DHL to ¹alju na carinjenj e i naplaæuju ¹pedicijske tro¹kove i PDV (BTW carina se ne plaæa). To sve skupa doðe jo¹ 224,50 Kn U cijeni je jo¹ slanje unutar Hrvatske, ¹to je za preporuèeno slanjec ca 20 Kn. S obzirom da se radi o popularnom proizvodu kojeg je te¹ko nabaviti, cije na je koliko toliko realna.

Uzeo sam ih vi¹e komada i sad ih prodajem nekoliko.

4 GPU

H.264 high-profile decode

tering and DMA infrastructure

h po uplati.

Reply to
sinisa

Dana 02.12.2012. u 17:45, snipped-for-privacy@dumanic.com napisa:

¹alju DHL-om i to onda doðe kod nas gdje DHL to ¹alju na carinjenje i naplaæuju ¹pedicijske tro¹kove i PDV (BTW carina se ne plaæa).

Kn.

je koliko toliko realna.

i moj je isto iz RS-a, direktno iz njemacke pa je poslan obicnom postom (dojce post). na carini je samo prebacen iz jedne vrece u drugu

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

¹to ¹alju DHL-om i to onda doðe kod nas gdje DHL to ¹alju na carin jenje i naplaæuju ¹pedicijske tro¹kove i PDV (BTW carina se ne plaæ a).

njecca 20 Kn.

cijena je koliko toliko realna.

Sve je to stvar srece :-(

Reply to