OT: Tihi

Zna li netko ¹to je s njim? Nema ga veæ du¾e vrijeme na grupi i ne javlja se na mail.

Reply to
speedfight

Na Jadranu moci YaYa :>

Reply to
Oldtimer

Pa veæ vi¹e od mjesec dana. Lijepo je njemu.

Reply to
speedfight

Sto dokazuje da se od elektronike moze lepo ziveti. :)))

--
Nasa fudbalska reprezentacija ima pobednicki mentalitet,
uvek igra kao da ona vodi!

"SASA M." wrote >>>

...a mozda je to nagrada za napornu studijsku godinu ;)

Reply to
Oldtimer

| | Pa veæ vi¹e od mjesec dana. Lijepo je njemu. |

Isao je na dva puta po dva tjedna. Sad je mislima na Pagu. :-) Pozdrav!

ja mislim da je na moru. ali me ne uzimaj za rjec. Ili mozda samo streba za rokove :))

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!"?

Ili baustela u fusu na nekoj madarskoj vikendici i povecava pocetni kapital za nove projekte?????

a mozda se ozenio :) :)

--
web:
www.byte-lab.com

Verovatno. Platio je od kamate na novce koje je zaradio od elektronike. :) /Tihi NHF :)

--
Nasa fudbalska reprezentacija ima pobednicki mentalitet,
uvek igra kao da ona vodi!
Reply to
SASA M.

Mozda ugovara poslove sa strankinjama na moru za narednu sezonu. :)))

Ne znam sta znaci baustela. Namestaj?