OT : Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?

H3PO4

Inace se koristi za skidanje hrðe, koristi se u prehrambenoj industriji i sl

Da li se mo¾e kod nas "legalno" kupiti u maloprodajnim ducanima i gdje ?

Hvala

Reply to
505

u coca coli ...:-)

Reply to
Fastah

i sl

Uobicajeno je reci fosfatna (fosforna po starom) kiselina. Imas je ovdje:

Ne znam zasto se ne bi mogla legalno kupiti.

hrvoje

Fosfadin u chromosu ili sliènom duèanu?

--
Pozdrav,