OT : Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?

H3PO4

Inace se koristi za skidanje hrđe, koristi se u prehrambenoj industriji i sl

Da li se može kod nas "legalno" kupiti u maloprodajnim ducanima i gdje ?

Hvala

Re: Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?
u coca coli ...:-)

Re: OT : Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?

Uobicajeno je reci fosfatna (fosforna po starom) kiselina.
Imas je ovdje:

http://www.juricek.hr

Ne znam zasto se ne bi mogla legalno kupiti.

Re: OT : Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?
ko bi reko pa imaju i peroksid 30 %

Uobicajeno je reci fosfatna (fosforna po starom) kiselina.
Imas je ovdje:

http://www.juricek.hr

Ne znam zasto se ne bi mogla legalno kupiti.

Re: Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?

Fosfadin u chromosu ili sličnom dučanu?

Davor

Re: Ortofosforna kiselina: gdje kupiti ?

i kolko je posto ? taj "fosfadin"

Site Timeline