OT: digitalna satelitska, pomoc molim

kupio bi digitalnu satelitsku, ovu sam nasao u hgspotu.opis je na kraju posta

sta trebam jos nabaviti da mogu gledati sve nase programe (...hrt+, otv, z1) bosanske i srpske programe, ili je to moguce sa tim kompletom?

koja je procedura s tim, treba to nekamo prijaviti ili kaj, kako spojiti to, kamo okrenuti tanjur?

molim pomoc, hvala

Satelitski komplet Quadro Digital 8050 DR-8050 FTA

Model DR-8050 FTA

Opis 3000 programs channels DiSEqC 1.2 LNB control Multi language OSD display

5 Timers for recording or sleep timer 3 Timer modes: Daily, Weekly, Once Automatic search for all digital transponders Auto PID correction Auto channel name correction Software update via RS232 port EPG (Electronic Programme Guide) Teletext support function (VBI insertion) 4 Favourite channel lists Password protection for any channel(s) Parental lock at box and Menu levels Selectable Audio channel on audio outputs 2 x Scart inputs (TV, AUX/VCR) 3 x A/V RCA inputs RS232 port RF antenna input and output PLL RF Modulator output 21-69ch

S tim ne bu¹ gledal OTV i Z1 sigurno.

Vidim da si totalni poèetnik pa bi ti preporuèio da si prvo malo proèita¹ o digitalnoj satelitskoj i bolje se upozna¹ s time.

Ima¹ ovdje ne¹to o tome:

dc

moras okrenuti antenu prema satelitu gdje se nalaze ti programi (ja hvatam astru i hotbird - kupio 2 LNBa pa mogu 2 satelita odjednom hvatati) ne znam tocno kako se zove taj satelit ali na njemu se emitiraju hrt 1,2,+, novatv,obn,mtv adria (i jos par programa sa ovog podrucja) mtv adria i htv+ su ti kodirani i moras kupiti karticu za njih da bi ih mogao pratiti najbolje bi ti bilo da potrazis u oglasima montera satelitske koji ce ti montirati satelitsku i okrenuti tanjur da hvata programe po tvom izboru (1-2mm odlucuju o kvaliteti slike tako da ti ne preporucujem da to sam radis:)

kao sto rekoh nadji nekog u oglasima ili se raspitaj u hgspotu da li poznaju nekog montera (ja sam lika platio 100kn samo da usmjeri satelitsku i nadje programe -znaci bez montaze na krov, za dekodiranje svih programa je trazio jos 120kn) inace kad jednom dekodiras programe (imaj na umu da neke programe jednostavno ne mozes dekodirati, kao premieru ili sky) mozes ih gledati tjedan dana pa sve do 2mjeseca (ovisi koliko cesto se mjenjaju kljucevi) a cuo sam od jednog lika koji je platio pirata da mu spoji jednu malu kutijicu (koja je spojena sa reciverom i adslom) i tako hvata sve programe (i premieru i sky) uredjaj radi tako da preko interneta krade od drugih korisnika koji su legalno platili programe (samo taj uredjaj dodje oko 1000kn i potrosi ti jako puno internet prometa, moras imati flat)

ja imam quadro 8200 CI-VI, jaci je od tvog navedenog modela (ima brzi procesor) inace bas i nisam nesto zadovoljan reciverom (ima problema prilikom saltanja programa koji su na razlicitim satelitima, npr ako prebacim sa programa koji se emitira na astri, na program koji je na hotbirdu necu odma vidjeti sliku nego jos moram neko vrijeme saltati po hotbird programima kako bi se slika pojavila,itd) lol nadam se da si me skuzio :))

Reply to
Fug

S tim FTA prijemnikom ne mozes gledat kodirane programe, pa tako ni HRT. Z1 i OTV nije na satelitu. mozes sa njim gledat RTS, braca karic tv, makedonsku i crnogorsku tv. bosanci su kodirani (Hayat TV). prijavit ne trebas nikom nista, ali pazi da ti bandic ne skine antenu ak se vidi sa javne povrsine.

z1)

Reply to
Petar Bjelèiæ

moæi æe gledati i bhtv1, koji je povremeno kodiran, a ako ubaci softver, moæi æe i slo1 i 2 koji su inaèe kodirani, ali piratski gledljivi... ma moæi æe gledati puno vi¹e od onoga ¹to si naveo :P

Reply to
points

M formulated on petak :

Za HRT trebas novi receiver jer ti je to FTA receiver (Free To Air) ili u prijevodu otvara samo slobodne "nekodirane" programe a HRT je "kodiran" tj. kriptiran.

--
××× Aqayax ×××
      ~~~~~~

It happens that points formulated :

moguce ako postoji soft. dekoder za njega

--
××× Aqayax ×××
      ~~~~~~

Netocno apsolutno, mjesecni promet je manji od par sto megabita.

--
Zdravi i veseli bili !!! Bebi
BEBI

e pa onda mi je frend krivo rekao :)

Reply to
Fug

Koji onda komplet preporucate, da mogu sve gledat, a da je jeftin, Best Buy??

z1)

quadro 8200-CIVI ima utore za sve tipove kartica a dodje oko 600-700kn

Reply to
Fug

Seka je uzela 8200 CiVi, ima dva utora za kartice i jedan za modul! cijena metro je 850kn, ipercoop 910, pevec u kompletu malo preko 1000kn oko 1100... Mislim da je solo reciver najjeftiniji u metrou...

zega