napajanje ili pretvarac za pojaèalo iz auta - dali ide ??

Dakle ovako po¹to prodajem auto cupam muziku van a imam dobre komponente pa bi htio iskoristiti jednu kombinaciju ako ide

naime imam STEG K-seiju A/B pojaèalo koje daje u bridge-u èistih 475 RMS-a snage i Peerleesov sub koji predivno radi pa bi to htio upogonit doma samo mi neke stvari nisu jasne i ne znam koliko bi ko¹talo da to sredim

naime zanima me kaj bi trebao uzet i koliko bi ko¹talo da uzmem neki pretvaraè koji bi mogao spojiti na naravno 220 a da mi daje izlaz nekakvih

13.8 da mogu ukljucit pojaèalo

inace ovo je pojacalo

|01&pg=1

kao ¹to se vidi pojaèalo ima osiguraè 60A

ajde evo ne¹to informacija pa me zanima koje je najbolje i najjeftinie rje¹enje

hvala

Reply to
VooDoo

Dana 21.06.2008. 18:22, kiri lupi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ide to i u samogradnji, vidio sam tako nesto u bitangama i princezama... znaci, vel'ki akumulator, sobni bicikl, remen i alternator.. :))

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Najbolje rjesenje je kupiti drugo pojacalo za doma.

Najjeftinije rjesenje je prodati ovo, te kupiti drugo pojacalo za doma (ako si vjest u prodaji/kupnji, mozes proci i za 0 kuna).

Najskuplje i najlosije rjesenje je nabaviti pretvarac 220V / 14.4V,60A

Reply to
kiri

|01&pg=1

Na kucnim 8 ohmskim zvucnicima to da 2x50W, svako malo bolje kucno pojacalo to odere... Prodaj to i kupi kucno...

zega