moze li ovako : provizorni punjaè za baterije 3,7 V

Pozdrav Ovako,naruèuio sam preko dealextrema punjaè

i baterije 3.7 V (tip 18650) litij ionske (unprotected) a problem je ¹to mi kinezi nisu poslali punjaè. :(

Jedan mi je elektrièar rekao da mogu puniti sa punjaèem od mobitela (isti napon i tip baterije) samo da moram naæi + i - na punjaèu

Samo me zanima da li je to toèno,ako ko zna.

Eto to je to.

Hvala

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4774 (20100115) __________

Dean

Ako zelis zapaliti kucu, samo izvoli:)) Elektronika koja se brine o punjenju baterije se nalazi u mobitelu a ne u punjacu. f

Reply to
filiplolicREMOVE

:( A mislio sam da æe biti tako nekako. Dat æu njemu bateriju pa neka je napuni,ako nedodje na posao u ponedjelja....znam sta je bilo :)

Hvala

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4774 (20100115) __________

Dean

a elektroniku "u bateriji" si zaboravio?

Reply to
Hrvoje Aras

Nisam ali ta bi trebala imati iskljucivo zastitnu ulogu ;) f

Reply to
Filip Lolic

Za¹titu od èega?

Pregrijavanja, kratkog spoja, prevelikog i preniskog napona baterije. f

Reply to
Filip Lolic

koliko si stvari naredao...mozes je onda i na stablo zakaciti neka se puni. to su "senzori",a podatke obradjuje telefon.sto se tice KS to zaboravi. komada cvaj o´slo u reciklazu.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Jesi ti bas 100% siguran u to? ;) f

Reply to
Filip Lolic

ima li koji gotov i jeftini IC za punjenje Li- ion baterija da koristi pwm drive za mosfet za kontrolu struje i strujnu pvoratnu vezu ...te naravno da se u njemu nalazi logika da izskljuci punenje kad treba ..

Reply to
grizli

za takve baterije te samo treba konstantan napon od 4.2V s tim da struja ne prelazi 1C. dakle, ako nadjes neki punjac koji daje na izlazu 4.2V (to jos potvrdis mjerenjem) mozes ga slobodno koristiti za punjenje.

Reply to
Spuzva

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4781 (20100118) __________

Dean

Dana Sat, 16 Jan 2010 10:52:15 +0100, grizli napisao/la je:

lion baterije se ne pune se C.C. nego sa C.V. jedino treba ograniciti struju da ne prelazi 2C baterije, iako sam ja punio i sa vecim strujama.

Reply to
Spuzva