mini ladice - gdje ima?

ja evo u nedelju bio u westgateu.. i imaju nekih 7-8 komada tam.. jo? sam razmi?ljal bi ili ne bi..

Reply to
damir

jel mo¾da zna¹ makar okvirne dimenzije ladica odnosno cijelog ormariæa?!?! jel onak tipa pedalj puta pedalj ili veæe ?!?

Reply to
Gagi-9a6aag

Sad je i tebi bitan size? Ne brini, stanu ti u prkno jedna po jedna, svih 16 :)))))))))))))))))))

Reply to
coin

"coin" wrote

hahahahah....a majke ti...s vama nikako na zelenu granu :)))))))) uvijek se doèekate....kad bi barem elektronika tako radila ko vi grupa¹i :)))))))))))))

nemre, imam hemeroide :))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

well..

size je cca 40x40x100 mm jedne ladice.. onako odokativno..

no ukoliko treba toèan SIZE ,sumpora mi bum potegnul do kika..

ili da nazovemo Jesiku...pa pitamo...kaj veli? ???

:)

Reply to
damir

zvao sam Kik na WestGateu danas...veli ¾enska...prebire po kutijama i nema...jok..nema pojma da su to uopæe imali...i da jedino kaj oni sa ladicama imaju je nekakva mala uredska sa 3 ladice sa po 3 pregrade u svakoj....

ja ne znam...tu izgleda jebe lud zbunjenog....

a da mi ti to kupi¹ onak usputno recimo 4 takve kutije....pa ja prvom prilikom svratim u Zg do tebe po to?!?...jer ja di god zovem i obja¹njavam svi me blijedo gledaju; "kakve ladice...kakva plastika..kakav mini ormariæ...kakve pregrade...16 ...25.....kakvi vilenjaci?!?"

ne znam...ja fakat kao da prièam turski...po¹aljem èak i mail u nekakvu plastièarsku firmu....ovi vele da nikad u ¾ivotu takvo ¹to nisu vidjeli....kao..u svom asortimanu....a onda pak isto neki vzkd mi pak provjerava jer prema njihovom asortimanu i njima se èini da to nikad nisu imali ni vidjeli...ali fala ogu znaju da to POSTOJI...wooow...èak znaju da postoji takvo ¹to...

ne znam...lud sam vi¹e od takvih igri bez granica....isto kao kada sma tra¾i najobièniju èilsku otliti èileansku salitru..mineral...koja se inaæe prije prodavala maltene na ¹tandovima na placu...a sada moram zatra¾iti dozvolu od ministartva unutarnjih poslova...pomorstva i veza...¹uma i vodnog gospodarstva za kupnju kile najobiènijeg ekolo¹kog, prirodnog minerala za prihranu zemlje...no meni u svrhu oksidansa...ma stra¹no...koja smo mi jebena vukojebina....

Reply to
Gagi-9a6aag

Nije to izum vukohebine, veæ demokratskog Zapada od kako su ih par puta digli u zrak s eksplozivom od umjetnog gnojiva...

Dakle kaj se tièe tih ladica znam da ih je uvijek bilo u onom Ofertisima trash duæanima i to u par varijanti velièina i boja. Uglavnom kineski shit al je dobro jel za neku bezveznu lovu 20-30 kn dobije¹ 4x4 ladice nakrcane jo¹ k tome sa ¹ajbicama, ¹arafima, maticama i ostalim kurcolijama. Sad taj sadr¾aj je ¹tata bacit jer je sve vrhunske kvalietete :)

Reply to
eLaCiD

Ti oèito ima¹ velik problem. Idi u planinu i meditiraj 6 tjedna. Nakon toga ulovi vjevericu i ispeci je na vatri drvet koje si svojim no¾em oborio. Dok jede¹ vjeverièin lijevi batak isprièaj joj sve moguæe isprike za¹to si je pojeo. Usput, oslovljavaj je sa Jessica (ako je ¾ensko) ili Amaro (ako je mu¹ko). Ni¹ta ti drugo neæe pomoæi.

Reply to
coin

"coin" wrote

èuj Coin, kad me veæ povlaèi¹ za jezik....daj da ti isprièam prièu kako sam tra¾io GRIJAÈ za Weller Magnastat lemilicu... i konaèno javi mi se neki lik iz Rovinja koji veli da ima..i po¹alje mi....i zna¹ kaj sam dobio u paketu?!?!?

termomagnetni switcher!!!!!

i prvo ¹to sam pomislio je; "koji qrac je ovo?!?!...pa jesam ja retardiran ili mene èovjek lagano yebe u mozak?!?"

pa ti meni reci jo¹ jednom da sam JA taj koji ima problem....i da stvarno moram u planine na 6 tjedana jer kad god ne¹to tra¾im....dobijem krivo ili ne dobijem uopæe ili se ljudi èude ko pura dreku...

daaa?!?!....ima¹ mi kaj za reæi ili budemo zastali tu?!?! :))))) ili mi se pridru¾i¹ na planini...pa podijelimo onu vjevericu sa ra¾nja i prodiskutiramo malo razliku izmeðu grijaèa i switcha :)))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Tip nije iz Rovinja nego iz Pule :) I zove se... Coin. I na svoju sreæu ni¹ta ne dogovara usmeno nego putem maila, nek se naðe za ovakve situacije ;) Slobodno daj dalje :)))))))))

Reply to
coin

jesi li ti ono iz karlovca ????

sutra sam u karlovcu...

aj neki kontaki na mail...

Reply to
damir

"coin" wrote

hahahahaha....nisam ja ni¹ lo¹e mislio...nego sam htio bratski podijeliti onu vjevericu :))))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

S obzirom na moje i tvoje gabarite prije æemo morati uloviti medvjeda :))))))))))))

Reply to
coin

"coin" wrote

hahahahahaha.....upravo sam zapi¹ah pelenu....a taman sam fri¹ku stavio :)))))))))))))

usputno...Damir æe mi kupiti ormariæe u Kiku...juhuuuu...blago meni..i jo¹ mi bude u Karlovac dofural usputno...konaèno me krenulo :)))))

Reply to
Gagi-9a6aag

i jesu li dobre ???

Reply to