LED ¾arulja za vanjsku rasvjetu

Kako odabrati LED ¾arulju koja æe zamijeniti ¾arulju sa ¾arnom niti od

100W? Na
ka¾u da je to 1600 lumena svjetlosti.

Da li to znaèi da, ako je ova ¾arulja

400lm i 5W, da je 1600lm 20W?

Ako imate ikakve preporuke, recite. Radi se o vanjskoj rasvjeti spojenoj na senzor pokreta i svjetlosti (pali se samo po mraku).

Unaprijed hvala.

--
live long and prosper
Reply to

Dana Tue, 22 Jan 2013 15:25:07 +0100, hAZE napisao/la je:

Spuzva

Sad vidim da nisam napisao, ali trebao bih ba¹ ¾arulju s grlom E27

--
live long and prosper
Reply to

Mo¾da ovako ne¹to?

-Rio-

Ili ova s manje jacih ledica

MarioP

Koliko vidim, to radi na 110V

--
live long and prosper
Reply to

Uzeo sam ne¹to slièno:

live long and prosper
Reply to
hAZE

Da, ali to sam samo naveo kao primjer (model rasvjetnog tijela). :)

Reply to
-Rio-

Kada stigne napisi, molim te, da li je to to ili... Uglavnom, kak svijetli u odnosu na klasiku.

Reply to
MarioP

Mo¾e

--
live long and prosper
Reply to

Ok.

--
live long and prosper
Reply to

Ovo je moja Osram ¹tedna ¾arulja od 14W:

Ovo je SMD LED u istoj lampi:

Dimenzije ¾arulje u odnosu na CD:

Boja svjetla je cool white - ne bi tako ne¹to stavio unutar stana jer mi je preumjetno, za vanjsku rasvjetu je ok, intenzitet se mo¾e vidjeti usporedbom sa ¹tednom ¾aruljom na fotkama.

--
live long and prosper
Reply to