LED ruène svjetiljke

Bilo je rasprava oko toga... davno. Uzeo bih nekakvu LED (npr. Cree) svjetiljku sa regulacijom ¹irine snopa, manjih gabarita (npr. one sa 3xAAA baterijama). Vi¹e mi se sviðaju alkalne nego punjive baterije (kolko uopæe vremena dr¾e punjive baterije?). Uz to vi¹e volim jaèe svjeto nego autonomiju. Sada ima 1W, 3W modela, oznake su razne, te¹ko se snaæi. Mo¾e li mi netko preporuèiti neku dobru ili best buy svjetiljku? Ili bar vodiè kroz oznake LEDica?

Kad sam veæ kod toga, ima li neka ultra mala, za privjesak na kljuèevima, a da nelo¹e svijetli?

Reply to
Gashtapano

Prema vlastitom iskustvu, uz sugestiju uva¾enog foruma¹a "Hombre", prije nekoliko mjeseci kupio sam sljedeæe svjetiljke i nisam ni u jednom trenutku po¾alio, pa stoga preporuèam dalje...

Koristim sve tri, svaku za svoju namjenu ali nekeko mi je ona sa prvog linka najdra¾a...

Od baterija i punjaèa uzeo sam...

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Znaèi da se sada i ja mogu ukljuèiti :-))

Kreæem od posljednje. Za na privjesak s kljuèevima svakako ovu jer svijetli vrhunski za svoju velièinu, ima tri moda pa na najslabijem mo¾e izdr¾ati jako dugo ako ti bude ba¹ neka nevolja, a to najslabije po noæi pristojno osvijetli put ispred tebe na najmanje 5 m udaljenosti, mo¾e¹ prijeæi cijelu ¹pilju, neosvijetljeni grad pun rupa od otvorenih ¹ahtova... Koristi obiènu i svugdje nabavljivu AAA bateriju tako ako ide¹ negdje dalje nije ni problem ubaciti jednu u prtljagu da se naðe.

Za prvi dio pitanja svakako preporuèam gore navedenu C8 koja istina koristi

18650 baterije ali to vi¹e nije bauk, a nisu ni skupe pa uzme¹ par komada i miran si. ©to se jaèine svjetla tièe sasvim dovoljno za veliku veæinu ljudi, a za neke i previ¹e. U potpunom mraku na 150 m vidi¹ jasno prozore na kuæi dok samo svjetlo na bijeloj podlozi mo¾e¹ registrirati i do 300 m daljine. Prozorska stakla na zgradama, posebno zatamnjena, reagiraju na 1 km daljine tj. na njima se vidi odsjaj kad uperi¹ lampu u njih, kao i prometni znakovi i sliène stvari od reflektirajuæih materijala.

Ova je jo¹ jaèa, a koristi takoðer 18650

To su bile lampe koje ne mogu zumirati veæ imaju ¹iroki flood i uski throw, a sada jedna koja ima zoom.

Ovo je jedna od tzv X2000 prozvanih u prvo vrijeme tako jer "pojaèavaju" svjetlost 2000 puta. Ima prekrasan sna¾an, ¹iroki i ujednaèen snop, a kada se suzi pokazuje se kvadrat tj. vidi se struktura T6 diode. Ovo je razlika od onih ¹to su prije kupovane i imaju Q5 diodu jer daje mnogo vi¹e svjetla. Na deset metara daljine ima skoro isto toliki promjer svjetla i idealna je za mraène prostorije, hodnike, haustore i sva mjesta gdje na relativno maloj daljini treba¹ jako osvijetliti veliku povr¹inu s tim i kada se snop zumira domet je sasvim pristojan i van poimanja ljudi koji nisu vidjeli kako te svjetiljke svijetle.

Punjaè za 18650 koji se pokazao jako dobrim je ovaj

Ako ti je potreban za puniti dvije baterije odjednom onda ovaj

Punjive baterije uzeti kao ¹to je napisao Pegaz ili ove, ali ba¹ ove jer ih ima po ebay gomila la¾nih

Hombre

Kakva je zavrsna obrada i kvaliteta kucista?

Reply to
Still Dreaming

I kvaliteta i zavr¹na obrada su na jako dobroj razini, govorim prvenstveno o lampama koje sam kupio od "Perotan"-a

Reply to
Pegaz

Vidio sam nedavno ovaj post

na rec.bicikli i trazio taj post u kojem spominjes C8 i T6 ali ga nisam uspio naci :-/

U thread-u:

je kao best-buy bila oznacena ova:

pa sam pitao da li je ova ista:

S obzirom da vidim da si poprilicno upoznat s raznim modelima, zanimao bi me i tvoj odgovor na:

Chupo
Reply to
Chupo

Pozdrav,

ja kupio ovu:

vrhunska, unutra ide jedna AA baterija, ispraznila ju i prestala svijetliti tek na 0.55V, a mala svijetli...ko velika. Ima zum, stane na privjesak....

lp, Anðelko.

Reply to
Enði

Koja je razlika izmeðu 400, 1000 i 1600 lumena? Za svaku ljudi govore da svijetli ko luda - mo¾e li se po tim lumenima vidjeti koja je ludja od drugih?

Reply to
Gashtapano

Ipak ne stane na privjesak ili ima¹ izuzetno velik privjesak :-))

Imam ih tu pored sebe nekoliko komada i tako praktièno od prvih dana kad su se pojavile na netu i ko¹tale 16 USD

Krasna lampica koja radi na punjive NiMH, na obiène, alkalne, punjive Li Ion

3,6 V... ali ipak nije za privjesak veæ prvenstveno za d¾ep ili jo¹ bolje za zakaèiti na neki od d¾epova po¹to ima kvalitetnu i èvrstu klipsu.

Meðu onim koje sam naveo u postu prije je jedna sestra blizanka na steroidima. Potpuno isti izgled ali je ne¹to deblja i du¾a po¹to radi na jednu 18650 i unutra je T6 dioda. Ima tako krasno èist okrugli snop bez "satelita" kao ova manja i jo¹ u sredini nema lagano svjetliji dio kao mala, snop je mnogo ¹iri i jaèi je po¹to se ipak radi o diodi koja ima par redova velièina lumena vi¹e.

Reply to
Hombre

Usporedbe radi, klasièna ¾arulja sa ¾arnom niti od 100 W ima negdje oko

1400 lm. Dobre LED imaju oko 60-80 lm za 1 W.
Reply to
-Rio-

To je Ultra Fire 502B koja u sebi ima T6 diodu. Meni se vi¹e sviða C8 jer ima veæi promjer glave pa s tim i bolje iskori¹tenje svjetla. Iako ne vozim bicikl jer imam nekih zdravstvenih problema isku¹ao sam je dr¾eæi je u ruci na visini volana i to bije preko sto metara da vidi¹ mi¹a u mraku, a ima i sporedni (flood) snop koji potpoma¾e da vidi¹ to veæu povr¹inu. Ako ne misli¹ ba¹ izvoditi bijesne gliste i okretati se u krug dok vozi¹ veæ ti treba jako i dobro svjetlo skoro je svejedno koju da kupi¹ iako osobno preferiram C8 kao bolju, a zbog veæe glave ima i bolje hlaðenje.

Ne. To nije ista lampa niti je konstruirana s istim snopom svjetla To je ona o kojoj sam veæ pisao. Radi isto na jednu 18650 i ima T6 diodu kao i

502B. Generièko ime za te lampe tj. kad su se prvi put pojavile sa Q5 diodom i moguæno¹æu zuma je X2000 zato jer pojaèavaju svjetlost 2000 puta kad se zumira i onda se vidi sam kvadratni oblik diode. Prekrasan i potpuno kompaktan snop bez ikakvih tamnih rupa ili slièno. Kad je ra¹iren snop na deset metara ima promjer isto toliko, a mo¾da i vi¹e. Kad se skroz zumira onda je po meni preusko za bike ali, obzirom da se zumira izvalaèenjem glave ima¹ moguænost bilo kojeg izbora. Obzirom da sam sistem nije jako tvrd nisam siguran kako bi se to pona¹alo po nekakvom drndavom makadamu i bi li bilo potrebno svako malo korigirati snop. Ako bi vozio s naj¹irim ili na¹ao neki koji ti odgovara lako bi ga bilo fiksirati nekom gumom ili ljepljivom trakom da se glava ne uvlaèi ili izvlaèi. Obzirom da to nije high profesionalna izrada od primjerka do primjerka zna varirati lakoæa izvlaèenja/uvlaèenja glave. Ima sna¾nu metalnu klipsu na dva vijka koji se lako skinu i onda mo¾e¹ stavljati na svaki nosaè za bicikle kojih na Ebay mo¾e¹ naæi na kile. Ba¹ zbog tog jakog i ¹irokog snopa ta lampa mi je uvijek za opasaèem kao stalni pribor i nosim je bez obzira bio dan ili noæ.

Naravno da kinezi u modove ubroje i zoom/out da bi izgledalo vi¹e ali jo¹ jednom da ponovim da se zumiranje vr¹i izvlaèenjem glave dok sama lampa ima tri moda i obièno dobije¹ najlo¹iji izbor da, nakon ¹to je izgasi¹ na jakom iduæi put se ukljuèi na slabom, ako je iskljuèi¹ na slabom onda se uljuèui na strobo i tako u krug. Dobra stvar je da ne mora¹ potpuno pritisnuti prekidaè veæ je dovoljan lagani pritisak za ¹altanje modova. Ponekad naleti primjerak koji se uvijek pali na najaèem ali to je veæ rjeðe dok je primjerak s memorijom tj. da se upali na modu u kojem si je izgasio nepoznat pojam u ovoj kategoriji iako sam kod Ultra Fire C8 s 5 modova redovito viðao da imaju memoriju ¹to je inaèe po pravilu odlika lampi koje ko¹taju 20 USD i vi¹e

Ono ¹to nikako ne podr¾avam je kupovina tih lampi u kompletu jer veæina trgovaca hoæe uvaliti jeftine i lo¹e punjaèe s oprugom i USA konektorom za kojeg ti po¹alju EU adapter koji se obièno klima i stare modele neza¹tiæenih baterija, a to su obièno plave Ultra Fire kojih je valjda ostalo bezbroj po skladi¹tima pa se punjaè i baterije kupuju odvojeno.

Onima koji su navikli na obiène lampe sa ¾arnom niti svaka od tih lampi svijetli fantastièno, a po¹to se veæinom radi o krugu korisnika koji nemaju potrebnih tehnièkih ni praktiènih znanja, nemaju iskustava s takvim i sliènim lampama onda svak preporuèuje ono ¹to ima. Obzirom da ih imam veæ niz godina, da su mi kroz ruke pro¹li svakakvi modeli slobodan sam iznositi svoj sud ¹to je bolje ili lo¹ije, a na buduæim kupcima je da se opredijele ili ne.

Nikako da se upustim u foto session s tim lampama ali evo ti ova druga kako svijetli na 5 m daljine tj. kako je foto aparat vidi na 1/8 sec dok je druga fotografija ona i njezina manja sestra koja je slabija i radi na obiènu AA bateriju i kako izgledaju na dlanu.

Hombre

Isto kao da ti netko ka¾e koliko konjskih snaga/kW ima njegov motor od automobila i kako ide. U pravilu ¹to vi¹e konja to br¾i stroj ali ima i kamiona koji prema¹e jedva 80 ali zato imaju stotine konja.

Tako je i kod lampi. Vi¹e lumena ne znaèi bezuvjetno veæu udaljenost jer sve ovisi o tome kao je dizajniran reflektor i za koju je namjenu pa ima¹ lampe koje svijetle uskim snopom kao i one koje su napravljene da svoju snagu difuziraju na veæu povr¹inu. Sami lumeni znaèe koliko svjetla daje neki izvor. Za primjer mo¾e¹ uzeti obiènu ¾arulju od 100W koja ima ne¹to preko 1000 lm Ako uzme¹ ¾arulju od 10 W i ima (bubam) 100 lm, a kojoj si stavio prigodan reflektor imat æe mnogo veæi domet nego ona od 100 W Jedan od boljih naèina bi bio da se iska¾e u luxima tj. osvjetljenost po jedinici povr¹ine ali ako ima¹ lampu koja ima jako uzak snop kad je usporedi¹ sa slabijom ¹ireg snopa bit æe¹ uvjeren da je ova sa ¹irim snopom jaèa...

Trgovci la¾u! Potpuno namjerno, a veæina kineza relativno nenamjeno jer nemaju pojma ¹to prodaju veæ prepi¹u od drugih ¹to im bolje odgovara. Veæina tih lampi koje se deklariraju (u stvari sve jeftine) kao 1000 ili 1600 lm ima otprilike 600-700 lm ali i to je jako mnogo i ludo svijetli, pogotovo kada je prvi put vidi¹. Po¹to nama ljudima nikad nije dosta veæ drugi put kad je vidi¹ ne svijetli tako jako, kad vidi¹ desetak sliènih modela onda bi htio jo¹ ne¹to jaèe pa su se pojavili modeli koji u jednoj glavi imaju 3, 5, 7 ili 9 dioda iako se u pravilu radi o prevari po¹to im je napajanje neodgovarajuæe za toliko dioda ali se zbrajaju deklarirani lumeni pri punoj snazi da bi se ¹to bolje prodala roba.

Ako planira¹ uzeti ne¹to uzmi ono ¹to si vidio ili proèitao vjerodostojnu recenziju da tebi odgovara za tvoje potrebe. Ako ima¹ vi¹e razlièitih potreba uzmi dvije ili vi¹e lampi koje ih pokrivaju. To da æe¹ nekoga impresionirati sa snagom je kratkog vijeka jer je sve vi¹e takvih lampi, a bit æe ih jo¹ vi¹e svakako jaèih kako bude napredovala tehnologija pa da jo¹ jeo¹ jednom ponovim da kupi¹ ono ¹to si vidio i ¹to ti odgovara, a zanemari¹ natjeravanja u ludom i luðem svjetljenju.

Reply to
Hombre

Ovo sta kazes 'to nije ista' - to mislis na:

u usporedbi s ovom

od 1600 Lm?

Ili kazes da nisu iste ova:

(1000 Lm)

i ova:

(1000 Lm)

Ako ova zadnje dvije nisu iste, to znaci da se mogu razlikovati samo po imenu: 'Ultra Fire 502B' i 'Ultra Fire WF-502B'?

Su ovdje

na svim slikama iste baterije? Jer na ovoj slici:

prednji dio izgleda puno tanji nego na ovoj:

Ili je to zbog sirokokutnog objektiva pa samo tako izgleda?

Znaci ostatak je kod c8 i 502B isti, razlikuju se samo u promjeru prednjeg dijela i 1000 vs 1300 Lm? Koliko dugo te baterije mogu svijetliti u najjacem mode-u s jednim punjenjem 18650?

Djeluje dosta impresivno!!

Zahvaljujem na iscrpnom odgovoru!

Pozdrav,

--
Chupo
Reply to

Moze taj puniti i samo jednu ili se moraju, ko na nekim punjacima, uvijek puniti obadvije?

--
Chupo
Reply to

Naravno da nisu iste. To vidi¹ i sam. Da ponovim ako misli¹ ovu drugu ne kupuj u ovom kompletu veæ kupi punjaè i baterije odvojeno. I naravno da ta druga nema 1600 Lm jer je ista dioda u njoj te tako i ista kolièina svjetlosti koja mo¾e varirati koliko je netko ogranièio driver ali sve je to isto. Sve one imaju svojih efektivnih 600-700 Lm Jedina razlika je ¹to se prva ne mo¾e zumirati dok druga mo¾e i, ¹to se mene tièe, prije bih uzeo ovu drugu. Upravo sam se veèeras poigrao malo s njom u mraku i da se fino na¹telati ¹irina snopa, na full zumu svijetli daleko, a na naj¹irem bi je slobodno mogao nazvati kraljica zatvorenih prostora.

Iste su. Èak i na tijelima kod obe pi¹e WF 502B ¹to je ispravna oznaka, a i ako negdje pi¹e 502B znaèi da je vjerovatno gre¹ka u prepisivanju. Sam Ultra Fire je poznat ¹to voli malo lutati u kvaliteti, a i sami kinezi se nimalo ne libe kopirati neèije tuðe i uspje¹no...

Samo tako izgleda. Iz aviona po obliku vidi¹ da je to C8 Tu 502B nisam imao s ugraðenom T6 diodom ali zato o tim C8 imam jako pozitivno mi¹ljenje. Nije Perotan jedini koji ih prodaje i oznaka C8 u stvari najvi¹e predstavlja karakteristièni oblik glave pa na ebay ukucaj C8 flashlight i izbacit æe ti ih dosta pa æe¹ vidjeti da su iste s tim da ih ima jo¹ ali nemaju sufix C8

Promjer glave znaèi mnogo, a najèe¹æe da ima jaèi flood tj sporedni snop ¹to olak¹ava snala¾enje. Lampe s jako tankim snopom imaju sindrom lasera pa onda subjektivno ima¹ utisak da je slabija s ¹irim snopom jaèa. Obzirom da smo mi ljudi subjektivni ako ne¹to vidimo bolje od drugoga to i jeste jaèe bez obzira na instrumente ili pojedinaène testove. Kao ¹to sam veæ napisao obje lampe imaju isto lumena i neka te to ne zamara i moj favorit je C8 pa èak bih prije uzeo i onu gore koja ima zoom nego tu 502B iako uopæe nije lo¹a baterija ali ne volim male glave na svjetiljkama iz gore opisanog razloga, a pogotovo ako æe se staviti na bike. Nikada nisam stinuo prekidaè i ¹topao koliko æe svijetliti. Najva¾niji faktor je kvaliteta i kapacitet baterije pa ako uzme¹ kvalitetniju bateriju autonomija ide najmanje sat vremena pa i vi¹e neprestano ali da ponovim kako te baterije i punjaèi koji dolaze u kompletima nisu dobri i imat æe¹ problema s vremenom svijetljenja i brojem ciklusa punjenja. Veæ sam napisao da takvi punjaèi bez kabla dolaze s amerièkim utikaèima na koje treba¹ staviti/ili dobije¹ EU utikaè i to se u utiènici obièno klima pa jo¹ jednom stoji ona da sve kupuje¹ odvojeno. Ako nisi vidio mogu ti ponoviti linkove ¹to i gdje kupiti.

Reply to
Hombre

Svejedno je. Jedna ili dvije.

Reply to
Hombre

A ovako nesto?

  • buyincoins ima svoj ebay store / pa baterije mozda od tamo?

Bladerunner

Hvala na informacijama!!

Sad kad sam proucio sve te modele bi, s obzorim da dolazi zima pa ce mi neko vrijeme biti manje vazno da li je lampa pogodna za bicikl a vise da li stane u dzep od jakne, najradje uzeo ovakvu:

ali sa zoom-om. Medjutim, cini se da takva ne postoji!? Jer ove koje imaju zoom nemaju svih 5 mode-ova koje ima ova. A ove koje imaju 5 mode-ova nemaju zoom :-/ Ne znam zasto sam zapeo za tih 5 mode-ova ali mi se cini korisno imati 3 nivoa jacine i barem jedan mode zmiganja.

Kad mi ne bi bilo vazno da stanu u dzep bi mozda uzeo C8. Ali ni ona nema podesavanje sirine snopa.

Cini se da je jedina koja je tanka, ima 3 nivoa jacine, mode sa zmiganjem i zoom, ova za koju pita Bladerunner. Ali ta je opet, s obzirom da u nju idu 2 18650, jako duga :-))

Moracu jos malo razmisliti :-)) Dobro si reko da treba imati par modela, svaki za svoju primjenu!!

Vidim sve sta si napisao, hvala, poruke citam s news reader-om i ovaj sam si thread oznacio kao 'protected', tako da se nakon nekog vremena ne izbrise. Ono sta nisam uspio naci je tvoj opis C8 koji se spominje na rec.bicikli.

--
Chupo
Reply to

Tnx!

--
Chupo
Reply to

Mislim da BIC nema ovakvu lampu u svojoj ponudi ali ima sliènih i na ebay, DX i ostalim mo¾e¹ naæi brdo modela kojima je zajednièko da imaju leæu i da im je prednji dio valjkast i djelomièno narebran. Odi na ebay i otkucaj T6 zoomable i dobije¹ preko 2000 pojmova, a sve su takve ili varijacija takve jer se tu nema ¹to izmi¹ljati. Kao ¹to sam veæ pisao sve one su potekle od X2000 Imaju leæu i izvlaèenjem glavve snop se suzi i pretvara u kvadrat koji je obris same diode. Sve ovakve kakvu si ti prilo¾io imaju T6 diodu dok su prve koje su radila na 3xAAA i 18650 ili na oboje s adapterom i jo¹ uvijek se mogu naæi imale Q5 diodu.

Reply to
Hombre