LED žarulja

Znate li di ima kupit ovakvu LED ?arulju:

Koja bi bila snage 10-15 W?

Nju bi metnija umisto halogene ?arulje od 50w u ovo:

Domagoj

A gle, na eBayu ih ima? koliko hoce?, ali valjda to vec zna?... A u HR nisam nigdje ba? primijetio...

Armageddon

Da, samo ?to mi je nezgodno sa ebaya uzimat. Kod nas nisan na?a ni?ta ja?e od 4W.

Reply to
Domagoj

"Domagoj" je napisao u poruci interesnoj grupi:hv0bn0$9ua$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Nisi objasnio "sto ti je nezgodno sa ebaya uzimat".

- nema¹ PayPal account niti neku k. karticu

- strah od prevare

- problem s carinom ili ne¹to drugo ?

Pozdrav!

Reply to
id

- nemam PayPal account niti neku k. karticu

Reply to
Domagoj

Dana 13.06.2010. u 21:22, Domagoj napisa:

otvaranje ziro racuna u pbz-u traje 5 minuta, kartica stigne kroz 15ak dana. aktivacija na paypalu traje 15ak min + odlazak do banke. naknade za vodjenje ziro racuna nema + uplacujes na njega samo onoliko koliko ti treba (ne moze se ic u minus)...

ps paypal je zlo... ebay takodjer :)))

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

Ma najgore je prvih par godina, onda te pomalo prodje... Skoro.. :))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Pa bas i nije bez naknade, osim ako ne prima mirovinu na njega:

  1. VOÐENJE RAÈUNA (tekuæi, devizni i devizni ¾iro raèun)
2.3. devizni raèun (visina naknade umanjuje se ovisno o paketu Inovacija) 2.3.1. polugodi¹nja naknada za sve aktivne od 20,16 do 28,80 kn polugodi¹nje raèune otvorene vi¹e od 90 dana od ili od 3,36 do 4,80 kn mjeseèno dana naplate naknade 2.3.2. korisnici inozemne mirovine bez naknade
--
________
Pozdrav,

Ma ta zarulja ti ne svjetli nista, naravno u odnosu na halogenu, a i ne bi zi stala u epruvetu.

Ja sam se dosta igra s time bas za lov lignja, ali za sada jos nema prav e zamjene za halogenu zarulju, Meni su najbolje se pokazale Led 5W sa lecom, ali ih treba bar 4 komada a svaka kosta oko 175 kn.

krak

Dana 14.06.2010. u 08:45, Walter Gottwein napisa:

pod ziro racun mislim na kunski ziro racun (nisam nigdje naglasio devizni), na koji nema naknade, i provjereno radi paypal sa kunskim racunom.

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Dana 14.06.2010. u 08:17, Filip Lolic@w napisa:

:))) bas neki dan dobio cestitku od ebaya za prvi rodjendan :))

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,
From this time forward,
You will service... US!
Reply to
Locutus of Borg

Prijatelj mi ima lampu sli?nu ko i DTDovu, ali sa LED ?aruljon od 10W. Problem je ?ta on nema pojma di je kupia to prije god. god i po, a jo? manje zna ?ta je LED. Uglavnon uspore?ivali smo moju halogenu i njegovu led i ja?ina svjetolosti je ista, a mo?da je njegova i ne?to ja?a.

?arulja je sli?na ka i ova ?ta san je linka u prvom postu.

Reply to
Domagoj

Ta definitivno nije, jer sam je ja isprovao, vjerovatno nesto slicno toj ali ta nije.

Reply to
krak