Koju lemilicu kupiti

spomenuti Amara u konverzaciji s tobom bila bi uvreda njegovog imena, Amaro, za razliku od tebe ipak ima koliko toliko karaktera....i to cijenim vi¹e od svega....

to ¹to spominjem puhalice nema veze s tobom....u ovoj temi se bavimo tobom, a ne Amarom...èuj....jasno je da poku¹ava¹ pljunuti na mene spominjuèi Amara...tipièan Coinov poku¹aj hvatanja za slamku izbjegavanjem teme, ali ja ipak imam toliko respekta ne razvlaèiti govna onda kada ista ne zasmrde....a svima je vidljivo i jasno da si rekao, obeæao kako se vi¹e na grupi neæe¹ pojavljivati....i onda si pregazio vlastitu rijeè DVA PUTA....ako to nije dovoljan argument s moje strane....onda ne samo da si akarakteran, veæ si i dvolièan....ne dao mi bog da si mi ti ili osoba poput tebe ¹ef ili radni kolega....

i jo¹ uvijek nisi dao niti jedan link sa pojaèalom tipa Sony ili neki drugi brand sa 2 x STK050 za 200kn.....¹to dokazuje ne samo da si akarakteran, dvolièan, arogantan, sakrastièan, cinièan i prostak....nego i patolo¹ki la¾jivac....jo¹ malo pa æemo od tebe èuti kako si i na topovskoj kugli preletio Istru....a shodno tome bismo te trebali titulirati sa BARUN Coin Von Istria.....i opet æu ti ponoviti...israo si se sa 2 x STK za

200kn....ali nièime to nisi potkrijepio...a tko si ti da bismo ti vjerovali na rijeè...vjerovati na rijeè èovjeku koji ka¾e; ODLAZIM....pa za mjesec dana pogazi svoju vlastitu rijeè....pa opet ka¾e ODLAZIM...pa opet pogazi svoju rijeè....èuj Coin...opet æu ti ponoviti...ja mo¾da serem kvake i dosadan sam i naporan i davim....ali ti si taj koji je izgubio kredibilitet velikana....

nije mi jasno samo kako te nije sram sam pred sobom....

PS: i jo¹ jednom si pokazao svoj AKARAKTER.....rekao si da si me stavio u filter....i onda naravno opet odgovorio na moj post....vidi¹ li ti dragi Coine koliko si kontradiktoran sam sebi....akarakter pr¹ti iz tebe poput gejzira....divno je kako mo¾e¹ uopæe ¾ivjeti sam pokraj sebe uz takav karakter...pardon...akarakter...¹tovi¹e, nevjerojatno....

...u konaènici, to je sve skupa ¾alosno, jer ja te i dalje smatram kvalitetnim sugovornikom u domeni elektronike i ove grupe....samo kaj te malo peglaju sociopatske osobine.... : /

Reply to
Gaghigno

Wellerovi papiri ka?u da je za br.7 temperaturu od 370C (a br.6 za 310)

- while (1); "I don't believe anything I hear and only half of what I see..."

Reply to
while(1);

?to sam to ja napisao druga?ije od tvog opisa? :)

Reply to
Coin

Dana 19.5.2013. 10:41, while(1); je napisao:

Mislim da sam negdje prije napisao da su podatci otprilike napisani. Bit moje pri?e bila je velika histereza a ne temperaturni opseg.

Reply to
Coin

"-=Teutis=-" wrote

osiguranje?...auto kuæa ili kozmetièki salon?!?!?

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

a u Puli si....divno...¹teta...dolazio sam èesto u marinu Verudu....Verudela....tamo sam na molu 9 imao vez...odmah uz brod od "Dr Oetkera"....no opet...sreæom da to nisi znao da mi ne potopi¹ plutalo....s obzirom koliko si qrèevit ne bih se iznenadio da sam i kakvu takvu diverziju do¾ivio :P

èesto sam ti u onom kvartu...hmmm. ....iz pravca Medulina kada ulazi¹ u Pulu...pa na semaforu skrene¹ lijevo dok ti je sa desne strane Aruba disko...pa 1 rotora dalje je zgrada i salon namje¹taja BiTechinque sa desne strane uz glavnu cestu.....e tu sam uglavnom....u arenu mi se ne ide jer mi je maè kod kovaèa...a i zdravstveno osiguranje mi je isteklo :)))))))

PS: i hvala kaj si me tako odrje¹ito stavio u filter te me èasti¹ sa pogrdnim rijeèima.....divna ti je to reklama svoje kulture pona¹anja i ophoðenja prema ljudima, makar ja uistinu i bio idiot :))

Reply to
Gaghigno

:)

NE ne ne!

Imas dovoljno godina da znas za onaj uski, hm kak da se izrazim, smjestajni kapacitet sa ugostiteljskim objektom (pajzlom) na -1...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Jesi li nabavio onaj "nedobavljivi" chip? f

Reply to
Filip Lolic

"-=Teutis=-" wrote

e sada sam uistinu zaidiotio i qrca ne kuzim :)))))))))))

bi li mi se moglo priznati da sam mald i neiskusan iako poznajem taj dio Zagreba?!?!? :))

Reply to
Gaghigno

;)

Bus skuzil prvi put kad se provezes onuda...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

"-=Teutis=-" wrote

prosli sam tjedan prolazio onuda....ali ocito moram obratiti pozornost na nesto sto ce me asocirati na ovu temu sada...

Reply to
Gaghigno

Vidim prati¹ temu ;)

Nisam, zamijenio sam ga drugim.

Reply to
Zoltan

Izmeðu ostaloga ;)

Nisam, zamijenio sam ga drugim. ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Vec dulje vrijeme zelim pribaviti Metcal stanicu ali me uvijek odbijala cijena. Kada zbrojim Ebay+postarinu+carinu ispada da mogu kupiti novu SP200 za te novce.

Ovo rjesenje je sasvim prihvatljiva zamjena za original, kompaktnije je i mozes sam sloziti interfejs kakav ti odgovara. Ili koristiti bez kontrola, direktno.

Zoltan

Pa napisao si da se magnet sam od sebe magnetizira kad se ohladi sto ne moze biti. Magnet u Wellerici je permanentan :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Da, tocno 370 je. Ima temperaturu koja mi treba, ionako je ulubljeno kuciste grijaca pa ga ni ne mogu mjenjati iako imam jos jedan. Svejedno i dalje ostajem kod wellera - dok ne budem imao potrebu i novce da kupim nesto bolje

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Da, vidio sam, odlièna stvar. Sad koristim dvije kinezice koje me odlièno slu?e, ako jeftino pronaðem Metcal ruèku mo?da i to slo?im. Nikad dovoljno lemilica :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Hvala na obja?njenju, ne?to sam novo nau?io ;)

Reply to
Coin

Ja sam kupio MX-H1-AV na ebayu. Na moju veliku zalost ulovili su me na carini, tako da je u konacnici ispala nekih sto kuna skuplja nego u Altpro.

Vidio sam rabljene za dvadesetak dolara, samo treba cekati. Ali je rizik kupovati rabljenu drsku je uglavnom ode kabel i skoro je nemoguce nabaviti takav i zamijeniti ga.

Reply to
Zoltan