Koji prijenosni klima uređaj i gdje?

Pozdrav grupo!

Koji prijenosni klima uređaj da kupim i gdje?
Treba mi do 12m kvadratnih...

Hvala unaprijed,

BladeRunner

All those moments...will be lost in time...like tears in rain, time to die!

p.s.
Lighty, nemoj se ljutiti;)

Re: Koji prijenosni klima ure?aj i gdje?

da ga prenese u neki drugi prostor

Re: Koji prijenosni klima ure?aj i gdje?

eto, dobio si odgovor...

Re: Koji prijenosni klima ure?aj i gdje?
Da!!!!!! Ako procitate malo komentare iznad shvatiti cete da je
prijenosna klima zapravo pushiona za papcine koji se nadaju da ce tako
ustedjeti lovu!!!!!
Ako vam je stan veci uzmeta malo jacu klimu i (uz po mogucnosti dobro
pozicioniranje) otvorite vtara - pa klima hladi sve zajedno - moja od
3,5 KW solidno hladi 55 kvadrata stana u potkrovlju.
Ako imate svoju vikendicu iskesirajte nekaj i ugradite postenu klimu.....
Ako mislite svake godine ljetovati u drugom mjestu...... Kao prvo kupite
auto tipa karavan, jer klima zauzima previse mjesta u i onako premalom
bunkeru auta, zatim daj recite koji ce vam hotel ili privatni
iznajmljivac dozvoliti da samo tako vucarate svoju klimu i trosite mu
neplanirane kilovate struje??? I kamo s onim crijevom od 15 cm???? mozda
da ponesete Makitu sa sobom pa malo probusite zid ili dva??? A mozda da
otvorite prozor i cijev kroz prozor... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nije da se hvalim, ali ja sam monter za klime, i u vise navrata su me
ljudi zvali da im montiram klimu... a onda usput mi nudili, ako bih htio
uzeti njihovu prijenosnu pod racun, da li bi je za bagatelu.... (sacuvaj
Boze)

Valjda je sad jasno zakaj sam postavio pitanje: "..... a zasto
prijenosnu....."

Re: Koji prijenosni klima uređaj i gdje?

Mislim da je prijenosni klima uredjaj trgovacka prevara. Tako dugo dok nemas
vanjsku jedinicu koja ce toplinu oslobadjati negdje drugdje svoj prostor
mozes samo zagrijati, a ne ohladiti. Dakle, to ti je frizider s otvorenim
vratima koji te lijepo hladi dok si ispred vrata, ali zapravo zagrijava
cijelu prostoriju.

Re: Koji prijenosni klima =?iso-8859-2?Q?ure=F0aj?= i gdje?

Koliko sam ja vidio, prijenosni uredaju imaju vanjski dio velicine onih
automata koji hlade vodu na koje se stavljaju one velike flase i to je
nekim crijevom povezano s unutarnjim dijelom.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com /

Re: Koji prijenosni klima ure?aj i gdje?

Zato jer mu se ona nekvalitetna weller lemilica toliko grije da treba ju
stavit do klime

:)

Krešo

Re: Koji prijenosni klima ure?aj i gdje?

E sad si pretjerao!!!

Re: Koji prijenosni klima uređaj i gdje?
Zaobiđi ako ikako možeš!
Drnda, treba dimnjak, manje je efikasna od split klime...

die!

Re: Koji prijenosni klima uređaj i gdje?

Imas u Merkatoneu na akciji

Site Timeline