klasične 100W žarulje?!?

navikli posljednjih 100tinjak godina?!?!?

bih par komada....ili budem morao "krasti" negdje i u zamjenu im ostavljati

Re: klasi?ne 100W ?arulje?!?
Dobio sam ih u malom privatnom ducanu.

--

Re: klasične 100W žarulje?!?

negdje na potezu Karlovac-Zagreb?!?

Re: klasi?ne 100W ?arulje?!?
Ne. Kod Varatdina, ali mislim da svugdje postoje male privatne
kvartovske trgovine. Veliki centri i Konzum u kojem kupujem, imaju samo
ono sto ti neces.

--

Re: klasične 100W žarulje?!?

Re: klasične 100W žarulje?!?

Ima kod mene 10-ak komada.
Pozdrav

Re: klasi?ne 100W ?arulje?!?

Bile su imenovane kao neke specijalne za prijenosne lampe.

--
Lp Electron

Re: klasi?ne 100W ?arulje?!?

Prije cca 2-3 tjedna sam ih vidio u Kauflandu.

B.

Re: klasične 100W žarulje?!?

Re: klasične 100W žarulje?!?
Gabiano napisa:

Re: klasične 100W žarulje?!?

Halogena od sto vata pet puta (i vise) je skuplja od obicne a svijetli
kao 60 wata obicna. Cesto rikne kod (samo izgori iznutra) postavljanja
jer je kvaliteta izrade uzas (General Electrics, Madjarske iz Konzuma).

--
"Al samo jedno ne mogu biti, ne mogu biti nacionalista, cak ni u
pozitivnom smislu ako takvo nesto uopste ima" - Josip Pejakovic

Re: klasične 100W žarulje?!?

ima u Ri, javi se na mail.

Re: klasične 100W žarulje?!?

na 1500 do 3000 radnih sati.

halogenih.

Re: klasične 100W žarulje?!?

Da kod "pravih" halogenki, ovdje se radi o halogenkama koje oblikom
imitiraju obicnu zarulju. Ne svijetle nikako.

Ne ova:

http://art-rasvjeta.hr/images/uploads/halo_zarulja_12v.jpg

nego ova:

http://www.energetika.potrosac.hr/images/slike/zarulje/slika9.png

--
"Al samo jedno ne mogu biti, ne mogu biti nacionalista, cak ni u
pozitivnom smislu ako takvo nesto uopste ima" - Josip Pejakovic

Re: klasične 100W žarulje?!?

Neki dan sam kupio 10 komada tih E27 halogenki 40w koje mijenjaju 60W .
Cijena je bila 11kn, a na kutiji pise : vijek trajanja 2 god. , usteda -30%.
Obzirom kako sam placao 3kn obicne 60W, dakle isplativost je NULA.
Dimmabilne su...

Inace uzimam dosta sijalica za stubisnu rasvjetu ,uglavnom LED 5W po cca
30tak kn.  Za hodnik su dobre, nijedna nije crkla i vec godinu dana rade
super.
Sve stedne koje sam uzeo su pocrkale nakon 1god. jer ne trpe
hladnocu.Nijedna vise ne radi pa sam presao na LED.

Re: klasične 100W žarulje?!?

Meni jedna LED od 3 W koju sam platio $0.99 u hodniku bez prekida
svijetli vec preko 2 godine.

Probaj za vani za probu naruciti jednu od 18 W (36x5730 LED-ovi) koja
kosta oko $5, jednu sam dao braticu i svijetli mu cijelu zimu. Kad se
gleda s 20 metara svijetli isto koliko i zarulje na banderama a mjerac
potrosnje energije pokazuje:

U = 243 V
I = 0.14 A
cos(fi) = 0.35
P = 12.0 W
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

koji eBay seller je pouzdan glede LEDica (56 ili 5730)....da uistinu
svijetli prema specifikacijama....

nabrijem malo...

manje.... a vuku pri istom naponu jednaku struju....

Re: klasične 100W žarulje?!?
says...

Corn nisam jos nikad kupovao jer su svima koje poznam otkazale u
najkracem roku. S druge strane, od 18 W zarulja ovakve izvedbe:

http://www.ebay.com/itm/361082927858

ne znam jos za nijednu koja je prestala raditi - bez obzira od kojeg je
prodavaca kupljena. 'Malo' su glomazne i ne smiju biti na kisi ali
svijetle odlicno. Cool je odlicna za dvoriste a warm za u kuci.

Za njih ne znam.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: klasične 100W žarulje?!?

popust neka akcija)...

http://www.aliexpress.com/item/1Pcs-100-Full-New-18W-E27-LED-Corn-Bulb-69LEDs-AC-220V-Samsung-SMD-5730-LED/32242717938.html

Re: klasične 100W žarulje?!?
says...

Javi kako rade. Steta da ne primaju PayPal.