kako izgleda antena od 300GHz i više

1.Možete li mi objasniti princip dizajna takvih antena ukratko?
2.Koliko bi bio domet 5kW odašiljača 300GHz?

Hvala

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

u idelanim uvjetima je moguće do planete Pluton i refleksijom natrag do
Zemlje.....i ne, ne šalim se!!

za 300GHz antene se dizajniraju, tj proizvode laserskom tehnologijom.....a
tako dizajnirano "zračilo" se kombinira sa parabola...

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Antena za 300 GHz izgleda isto kao i za 10 GHz, samo je drugih dimenzija.
Moze biti cak i dipol, monopol.
Obicno je paraboloid u cijem fokusu je iluminator kao prelaz sa valovoda na
eter.
Velicina paraboloida nije ogranicena dok god je moguce tocnost drzat unutar
1/4 valne duzine, a to postaje problem vec kod 10 cm promjera
jer oblik ne smije promasit 0,2mm od idealnog paraboloida.
Zato je lakse konstruirat horn antenu ili ti ga lijevak, jer tu je nebitna
tocnost, ali je manji gain.
Moze biti i panel antena napravljena tehnologijom chipova, gdje su na
monolitu elementratni dipoli od srebra.

Domet u svemiru ovisi o sirini koja se prenosi, nije isti za sirinu par
herca odnosno par bit/sec i sirinu 10 i vise MHz
za recimo HD sliku, jer šum u prijemniku raste širinom pojasa i boltzmanovom
konstantom,
a signal mora biti jaci od suma. Snaga nije sama ključna, i gain antene je
isto kljucan.
Signal uskog opsega sa prijemnom i predajnom antenom 1m bi imao domet oko 1
milijardu km,
a HD sliku bi bilo moguce prenijet oko 30 miliona km u slobodnom svemiru.

300 ghz je egzoticna frekvencija na rubu tehnologije, snagu 5kw i standardnu
osjetljivost prijemnika za sad se ne moze postic,
dimenzije valovoda su reda 1mm i manje, sto je problem hladit pri vecim
snagama od par w, a materijal zlato ili srebro.
Nepoznat mi je i nivo suma u svemiru jer je to pocetak toplinskih zraka pa
je vjerojatan jak sum Sunca i zvijezda koji bi
potpuno onemogucio komunikaciju na navedene udaljenosti, odnosno znatno je
skratio.
300 ghz ne prolazi ni kroz sloj magle, a pogotovo ne kroz kisu ili oblak

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosječni umovi raspravljaju o događajima

kao i obično, potkrijepio si temu bolje no što i wikipedia uopće može
zamisliti....

nego, nije li šum "Sunca" u spektru između 3.6 i 4.2GHz (prićam napamet po
sjećanju iz vremena kada je bio popularan SETI sa preradom SAT receivera)?!?
ili tako nekako ?!? uglavnom siguran sam da je bio u nižem spektru
frekvencija...

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

........cut........

naprosto te divota za čitati....sveo si cijelu knjigu teorije na nekoliko
rečenica....divota....i fala na kristalno jasnom predočenju stvari.... :))

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

ajde popuši mu više, triba san još u Kninu izać...

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Nisi ni triba Soviće prelazit.

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosječni umovi raspravljaju o događajima
Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

čim ti tovaru pofumariš :)

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Napokon ova grupa (mislim, elektronika.ono) dobija pravi smisao :)
Gagi, nadam se da imas dovoljno dugacke pertle (spigete, sniravce, kako god
zelis).

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

a još  sa tobom u ekipi...ima da sve pršti :))))))))))

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

A ne, ja se nikome ne uvlacim u dupe. Pa me nema potrebe potezati za pertle.

P.S. Vidim skype, t-com i ostale vangrupne komunikacije proradile. Lijepo.

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

ja se uvlačim Petru u dupe zato što si čovjek da truda opširno opisati nešto
na zadanu temu....za razliku od tebe koji si se neijetko javljao samo kako
bi se posprdao tj ismijao poneki komentar ili besmiselni upit?!? A u
najmanju se ruu držiš kao da bi Petru mogu biti
profesor...hmmm...interesantno...

o kome o čemu ti to?!?!  nekaj te spopalo ili bacaš lire??! jel ti tuna pala
sa udice?! tlak zraka?!?! nešto sedmo?!

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

zašto bi ja tovaru fumario, kad ti to već uspješno radiš :-)

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

a ti vidim ljubomoran....stao se iza mene pa nikako da dočekaš, ha?...čak si
toliko bio očajan da nisi na vrijeme izišao iz vlaka :P

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više
Nitko od doktora i stručnjaka nije primjetio glavnu stvar. 300 GHz/5kW :)
Mašala, samo nek se gnojilo po teoriji i o  tome da je Einstein
hohštapler...

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Pocelo razmisljanje ???
Ne citas, copy - paste:
[...]

Einstein je javna osoba, i duh mu treba podnosit kritike, osim toga i on je
uvrijedio  cijelo covjecanstvo te potcijenio inteligenciju drugih, a time i
mene svojom cuvenom  izjavom: samo su svemir i ljudska glupost beskonačni,
ali za svemir nisam siguran.

Ni sam nije bio svijestan koliko je pravu, ali na svojem osobnom primjeru, a
ne na ljudskom primjeru:

Sto drugo reci za "znanstvenika" koji tvrdi da se brzinom rasteze vrijeme a
samo je brzina svijetlosti konstantna.
Brzina je kao pojam definirana kao odnos puta i vremena, u fizici imamo
definirane etalone duzine 1m, vremena 1s i mase 1kg,
kao tzv osnovne mjerne jedinice, iz kojih su izvedene sve ostale pa i
brzina, a time i brzina c.
I on tvrdi da se vrijeme rasteze brzinom, a pri tomu ne vidi da je brzina
upravo put/vrijeme, sto znaci koliko god rastegnuo vrijeme,
rastegao si ga i u izvedenici brzini, i efekt je nulti, odnosno nema
rastezanja vremena.
To je klasični, lako razumljiv  stav anti einsteinovskog relativizma, ja
imam puno kompleksnije obrazlozene stavove za svaki relativistički efekt.
--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosječni umovi raspravljaju o događajima
Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

i sam Einstein je bio....što?!....majmun ili čovjek?!

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Majmun je pametniji.
Enstein se je osobno, a kasnije mu sunarodnjaci, smatrao nadcovjekom.
Mentalno se rugao kolegama a oni su ga ignorirali, pa cak i ucenici i
predavanja je vrsio sam sebi.
Poslije smrti smrti neosemitisti sjecirali mozak i tvrdili da ima
strukturu kompleksniju od drugih ljudi.
To isto su i boljsevici tvrdili za Lenjinov mozak.
http://dnevnik.hr/vijesti/zanimljivosti/otkrivena-tajna-einsteinove-genijalnosti.html
http://dementia.hiim.hr/albert.htm
na googlu ima tisuce stranica o njegovom mozgu.

Isto su tvrdili i nacisti za arijevsku rasu.

Ali pustimo mozak, pogledajmo njegovo djelo. Ukratko:
On nema ni jedno djelo, on je hohstapler i plagijator.
Teoriju relativizma okrao je dok je radio u Švicarskom zavodu za patente od
http://hr.wikipedia.org/wiki/Henri_Poincar%C3%A9
koji je patentirao osnovni koncept zbog kojeg se po njemu rasteze vrijeme:
http://www.znanje.org/i/i2011/11iv05/11IV051822/DILATACIJA%20VREMENA.htm
Rastezanje vremena kao osnovne mjerne jedinice moralo je uzrokovat promjene
na druge dvije osnovne mjerne jedinice i izvedenice,
pa time duzina mora kontrahirat a masa rast, odnosno rast inercija.
Pri tomu je primjenio Lorencove, Mxwelove i Galileove relacije, ne svoje,
a teoriju je najvjerojatnije matematicki poduprla njegova zena Mileva, koja
e bila vrsna matematicarka, a u prilog tvrdnji je cinjenica da
se je njom vjerojatno nagodio da primi on Nobela jer je njoj ostavio
stanove.
Max Planck kao sunarodnjak teoriju relativizma mu uvodi
 u skolstvo, a zidovski lobij kasnije
gura njega.
I sada imamo inkviziciju kao u srednjem vijeku koja uvijek iznova i jos
jednom dokazuje genijalnost Einsteinovih postavki,
a usudi li se netko reci "epur si muove", proci ce ko Galileo u svoje
vrijeme.
A sama teorija je potpuno neupotrebljiva, i njom se ne moze a mabas nista
napravit osim zaglupljivat.

Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Predivna stvar je imati nekoga koga mozes u svakom momentu upitati za svoje
misljenje. Eto, ti imas Petra i to je nesto prelijepo.
Drago mi je sto mu se u svakoj prigodi zahvalis, lijepo od tebe. Uostalom,
ni Voljenom Vodi narod S. Koreje ne bi izrekao ljepsi hvalospjev od ovoga:

Suza mi je posla...

Re: kako izgleda antena od 300GHz i više

Coin, ljubomora te pere žešće no želja za tunolovom :))

Site Timeline