Kada spojim kabel na TV karticu, LCD(!) pocne titrati

Poku¹aj popravka linka:

vaso

Blentavi Outlook Express, ni link ne mo¾e ispravno poslati, ukratko, oba reda treba C/P u browser.....

Reply to
vaso

Bubba's log on stardate 08 ruj 2009

/snip

Stvar pronadjena:

I radi savrseno. Cak je s tim cudom slika na TV-u nesto kvalitetnija, cini mi se.

Bilo kako bilo, pusliranja/titranja vise nema.

Svejedno mi ostaje problem sto je slika negledljivo losa, kojim god softverom pokusao gledati TV. Moze li to biti do drivera ili je to pak iskljucivo (hardverski) vezano za karticu? Napominjem da s identicnim kabelom, kada doteglim sto kila televizora gore, na istom slika biva savrsena.

Thx svima.

--
Everything will be okay, in the end.
If it's not okay - it's not the end!

Mo¾da banalno pitanje: Jesi podesio pravilni standard za sliku?

Reply to
vaso

Ako hoces sam napravit izolator evo kako:

damir