home-made projektor

ma taj popis sa toms-a imam, ali pokusavam naci jos koji jer tesko da cu naci bas neki od onih.

Reply to
Geronimo

hi, hi, to je taj majstor. reci mi dali si kod tog tvoga vidio kad si ga otvarao dali bi bilo moguce iskoristit ga za ovaj projektor znaci da su mu dovoljno dugacki kabeli da sve stane okolo matrice. i jesi probao mozda kada gledat na njemu kakve filmove ili sl. pa da si vidio kakav je kod ghost efekta?

Reply to
Geronimo

Moliko bih se jos da se osvrnes na razlike u kontrastu izmedju home made projektora i komercijlnog???

Reply to
Dre

Ako nadjes nasmecu lcd sa ispravnom matricom, puna saka brade!!!!

Slozi optiku i kuciste s kasnije lahko piknes jos koji lcd

Reply to
Dre

pogledajte ovaj link. ZAKON slika sa 17" LCD-om

Geronimo

U poruci:d61up1$rdt$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

: Moliko bih se jos da se osvrnes na razlike u kontrastu izmedju home : made projektora i komercijlnog???

Ima frend neki projektor, platio ga je cca 9k kn. Razlike u kontrastu bas i ne primjecujem. Jednia razlika koja se primijeti da je moja bijela zutija u odnosu na njegovu, ali to je zarulja kriva.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

A jesi li razmisljao zamijenit zarulju u grafoskopu plinskom??

I da li znas gdje ima za kupiti jeftinih polovnih grafoskopa sa ispravnom optikom ali neispravnom zaruljom ,jer zarulju ionako mislim mijenjati....

??

Toliko skola, toliko neispravnih grafoskopa , a oni cuvaju to smece

Reply to
Dre

mislis da ih imaju neispravnih. ma ja mislim da ih siknu u smece.

Reply to
Geronimo

U poruci:d69mc9$m0q$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

: A jesi li razmisljao zamijenit zarulju u grafoskopu plinskom??

Vec sam par puta napisao da to nisam za sebe radio, vec za jednog gospodina, a to njega bas i ne cuka, pa... :) A, i dok nisu oba projektora jedan kraj drugoga i ne pokazuju istu sliku, bas i ne skuzis razliku. :)

: I da li znas gdje ima za kupiti jeftinih polovnih grafoskopa sa : ispravnom optikom ali neispravnom zaruljom ,jer zarulju ionako mislim : mijenjati....

Hehe, Dre, ti bi da sve bude neispravno, ali ispravno kako tebi pase. :) Jako, jako tesko ces tako nesto naci.

: ?? : : Toliko skola, toliko neispravnih grafoskopa , a oni cuvaju to smece

Kak se ono veli: Hebi ga... :(

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ovako potra¾i stranicu berttoys ili tako slièno kupi "professional lockpick", obiði ¹kole i dofuraj jedan doma :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

no dobro: nije bitno za koga je.))))))

hmmm novi kosta 1500 kn sa 250w lampom

Pa zar nikad ne pregori taj trafo za halogenku, a trafo ???

jebiga , jos nisam pronasao lcd:))))) izgleda da ako ne nabavim polovni lcd to biti prilicno skupa investicija

Reply to
Dre

Da dre bi neispravni LCD badava, po moguènosti da je jedina neispravna stvar puknut vodiè u kablu, nesipravni grafoskop a po moguènosti da je kvar u precvikanom kablu.

:)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

To bi bio OTPAD IZ RAJA :)))))))))

Reply to
Dre

U poruci:d6aei7$vst$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

: no dobro: nije bitno za koga je.)))))) : hmmm novi kosta 1500 kn sa 250w lampom

250W ce ti biti premalo. Kod mene je 400W premalo (tj. treba biti malo veci mrak u sobi za razliku od kupovnih).

: Pa zar nikad ne pregori taj trafo za halogenku, a trafo ???

Hehe, kak to znas i ti popraviti, tako zna i netko drugi. :)

: jebiga , jos nisam pronasao lcd:))))) : izgleda da ako ne nabavim polovni lcd to biti prilicno skupa : investicija

To tak ide. :(

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ma trafo je prilicno skup: Tj servis je skup A ja ionako mislim mijenjati iz halogene u plinsku Moram nazvat firme koje srvisiraju grafoskope i pitati ih sa mi daju neko smece, pa da slozim jedan grafoskop

I ocekivat da cu nabasati na povoljne "uvjete" :)))))

Reply to
Dre

U poruci:d6dq4g$a76$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

[...]

Ajde Dre, drzim ti fige da uspijes to sve jako povoljno nabaviti i da ti sve proradi! :) Javi rezultate.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Nacekat ces se: Jrs jebiga ipak ce kostati vise nego sto sam ocekivao : A ocekivao sam da cu sve naci na "smecu" :)))))))

Pozdrav

Reply to
Dre