Grijaè perilice rublja - molim struèan savjet

Poslao sam na hr.rec.samogradnja.binaries fotku grijaèa kojeg sam izvadio iz perilice rublja. Zanima me je li crno podruèje na njemu siguran znak da je pregorio? Perilica ne grije vodu pa sam poku¹ao skinuti kamenac sodom bikarbonom i octom, ali i dalje ostaje isti problem. Multimetar nemam da provjerim ispravnost grijaèa prema

Unaprijed hvala.

--
live long and prosper
Reply to