Gdje naæi posao

Zanima me gdje opoveljeni dovitljivac munjarstva mo¾e u Hrvatkoj naæi posao. Koji su najèe¹æi poslovi na kojima se zapo¹ljavaju ljudi ove struke i da li tu vlada kriza ili posla ima?

Reply to
Toni

Dana utorak, 10. srpnja 2012. 08:44:33 UTC+2, korisnik Toni napisao je:

posao.=20

Postavljanje gromobrana???

Reply to
z.shenda

Na ¹to kada je graðevinarstvo u banani?

Postavljanje gromobrana? Ali to je posao za srednju struènu spremu. Da nema nijedan vi¹i posao koji je tra¾en u Hrvatskoj?

Reply to
Toni

Ako ti se radi i ako ti je frka onda ces i konobarit ili zidare dvoriti ili animir boy ili bilo sto gdje je posao placen. Ako si na grbaci starcima ili drzavnom proracunu onda mozes jos malo trajdi rajdi ali ne dugo. A posao u struci prema skolskoj spremi..... za to ti treba netko iz caciceve blizine ili iz sdp-a a to vec ne spada u ovu grupu. Posao diktira ponuda i potraznja, a trenutno je omjer vrlo nepovoljan za nekog tko nije spreman na kompromis.

Reply to
Bla

Molim poja¹njenje pojma "opoveljeni dovitljivac munjarstva". Hvala.

Reply to
andrej

diplomirani in¾enjer elektrotehnike

Reply to
drstoka

Volontiranje je jako popularno u zadnje vrijeme.. A uvjeti za to su da si bez radnog iskustva ili sa jako malo radnog iskustva. Iskustvo.. Javlja se po 200-400 kandidata na pojedino radno mjesto a to ti sve govori kakvo je stanje o cro..

Reply to
RockyO

moj-posao.???

Imaju cak pola stranice za cijelu HR. Zalosno, nekada se prelistavalo na desetke stranica po nekim zupanijama.

Reply to
Zoltan

Ehhh....Opet k'o u 'dobra stara vremena': Èuo sam da Njemaèka tra?i oko 100000 opoveljenih razne struke...

Ma nije Njemacka, arapi traze pametne i opoveljene. Naravno samo ako ti ne smeta sherijat i +40 u 'ladu.

Reply to
Zoltan

Popularno??? Pa dobro vise, to je sad postalo najedamput normalno??? Raditi za badava je normalno?? Jos ces trebati TI platiti poslodavcu da ti ON omoguci stjecanje iskustva??

Je, pa nece njihovo visocanstvo bilo koga, rob mora ispunjavati specijalne uvjete. Ne znam koji proizvod/sustav se u ovoj drzavi proizvodi da su uvjeti toliko strogi ko za let na Mars.

Jedini izlaz za mladog covjeka: Otici van, raditi za normalne novce, steci poznanstva i reputaciju, noakon toga se vratiti natrag, otvoriti firmu i zaposljavati mlade inzenjere, brinuti se o podmlatku, mentorstvu, odjebati stare pedere koji su dovoljni sami sebi i koji govore 'da se morate prilagoditi'.

Koji je uzrok tome? U Njemackoj se problemi rjesavaju 'inzenjerski' dok se kod nas problemi rjesavaju 'kupnjom' i uvozom tudjih proizvoda i usluga. Jednostavno dignes kredit, kupis gotovu stvar, platis strancu i tako se smanjuje potreba za inzenjerima. Kein Mensch - kein Problem.

Ne trebam ni rec da to ne moze biti dugog vijeka.

djuka

Reply to
djuka

Da, upravo je ovo glavni problem i kako mi se ?ini, crno nam se pi?e u ovoj dr?avi.

Reply to
Toni

Zato treba nauèiti kako se o?tre giljotine i vezuju konopi ;-)

Reply to
Zoltan

Gle ja isto tra?im posao.. Misli? da me me ovo veseli? Samo sam ironi?an.. Znam da jedan kvalitetan ing mo?e napraviti puno vi?e od zaposlenika koji radi u toj nekoj firmi i koji ga treba obu?avati.. Sla?em se sa tobom da nije normalno ali to su nam na?i politi?ari napravili i situacija je takva a se mi mo?emo samo ?ivcirati a to nam nikako ne ide na korist zdravlja.. evo oglas a bilo je i nekoliko sli?nih kroz protekli mj. dana:

RockyO

Ali kredita ima sve manje.... Ukoliko se zeli isti standard, moramo se osloniti na vlastite snage... Tako da ipak nije sve tako crno.

Nikad nije bilo boljih mikrokontrolera, dostupnijih alata za programiranje, free source koda itd, softvera za izradu plocica...

Ja kao lijeni amater mogu napraviti senzor kojim mogu pristupiti preko interneta da znam kolika mi je temperatura u stanu, jesu li mi otvorena vrata itd. Pa sto tek moze firma koja ima R&D, a ne ja koji sam ogranicen vremenom, prostorom, da mi djeca ne polome plocicu za razvoj itd...

djuka

Reply to
djuka

Ja kazem da je to simptom bolesti i da to moramo mijenjati, a ne se pokusati tome prilagodjavat. Dakle, ludo je da se od inzenjera trazi da rade besplatno. Ludo je da za mlade inzenjere nema nigdje mjesta za zaposliti se kao da je to pitanje netko zanemario. Pa ne mozes pustiti covjeka ko pesa na cestu i reci evo to ti je trziste blablabla... Zato covjek i jest stvorio drustvo da ne bude prepusten sam sebi, da ima organiziran i kolkotolko siguran zivot. Citam u novinama neki dan da je u HEP-u prosjecna dob radnika 55g. Dakle, pitanje brige o podmlatku je kod njih zanemareno najmanje 20 godina. 20 godina nitko nije pokrenuo pitanje sustavnog zaposljavanja mladih inzenjera.

Razvojem drustva povecava se njegova slozenost. Ta slozenost je moguca samo uz pomoc inzenjerskih znanja. Dakle bez aktivacije i zaposljavanja inzenjera i radnika, drustvo ce lagano tonuti. Lagano ce nam poceti uskracivati zdravstvene usluge (ne radi ovaj uredjaj, ne mozemo obaviti operaciju...), teze upisivanje u skole, fakultete itd. I stoga mladi inzenjeri moraju biti AKTIVIRANI u svojoj struci, s mozda nevelikom pocetnom placom, ali PLACOM, a ne milostinjom od drzave.

Ove predatorske oglase firmi koje iskoristavaju situaciju sam vec komentirao cak i otvorio thread. Ali bar znamo gdje se NE zaposliti.

Opcija je dok se stvari ne srede je i otici van.

Nisam provjeravao, ali posla ima ko pljeve...

Pozdrav Rocky i drzi se...

djuka

Reply to
djuka

Jep istina.. Ima hrpa pimpeka koji pristanu na posao od oko 5k kn a i manje a rade posao tipa za 5k ?. To je isto problem. Ljudi ajd daj se zbudite se.. ?ovjek sa trogodi?njom ?kolom ima 7k kn placu naravno to su pojedinci ali sjetite se koliko ste znoja iscijedili iz sebe i tjedni proveli na jednoj stolici bez izlaska na svjetlo..

Pozdrav!

Reply to
RockyO

Svi in¾enjeri iz RH bi trebali bje¾ati glavom bez obzira i ne vraæati se vi¹e nikada. Zemlja u kojoj ne mo¾e¹ raditi i zaraditi za ¾ivot te zapravo niti ne ¾eli i nikako ti ne mo¾e biti domovina.

Ovo je zemlja u kojoj se svatko sva dvije èiste u glavi mo¾e tek razboliti, pa ako nema straha u tebi idi tamo gdje te ¾ele i naði si novu domovinu. Nebu¹ po¾alil.

Reply to
miha