Reply to
Luka Æavara

Bilo tko?

--
alkos
Reply to
superHIK

news:mmk8am$1kd$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

TBA120 je primjenjen u barem 10 puta vecem broju od 555.

Reply to
Petar Bjelèiæ

news:mmk8am$1kd$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

nije rang lista ali ovo su cipovi koje sam najvise susretao:

LM339 / LM393 TL494 UC3842 / UC3843 TDA1170 / TDA1175 TDA2003 / TDA 2030 MAX232 / 75232

od logickih:

74LS00 74LS08 74LS86 74LS245

to mi je onako iz glave sta mi je prvo naletilo, sigurno sam nesto izostavio...

7400 je nand i to puno koristeniji od cmos izvedbe 4093

pozdrav

Reply to
Fastah

Zanimljiva lista. Izgleda da je 741 (prema Wikipediji prva izvedba 1941)

Predpostavljam, jer je ne-CMOS izvedba puno robustnija i manje osjetljiva na smetnje.

--
?
???? ??????

Bilo bi pohvalno, kad bi

Kakve koristi od toga?

Reply to
Machi

78xx seriju?

da, nju sam izostavio... ma sigurno ima toga jos...

pozdrav

Reply to
Fastah

/cut

Osim jednostavnije,

Istina je, to proizlazi iz Boolean-ove logike

... ... a moze i od NORa, cijelo racunalo. Ovdje su ti pobrojane sve logicke kombinacije:

Prvi "pravi" (u smislu vektorskog dizajna) supercomputer Cray-1 iz 1976-te je cijeli bio sastavljen od NOR-ova (izuzev SRAM memorije):

Stonethrower
www.dgmicrosys.com
9A5DGM
Reply to
Stonethrower

uh... srce mi zaigralo... volio bih jednog parkirati kod sebe... trebao bi mi kamion sa dizalicom i vuljuskar... i dosta prostora :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

--
?
???? ??????

news:mmui6k$l2d$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

u svojoj kolekciji imam jednu A4 "plocicu" mislim od 32k :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

--
?
???? ??????

ebay

-- Stonethrower

9A5DGM
Reply to
Stonethrower

Ma ne ... treba ti samo malo prostora na stolu, ako instaliras ovu 1:10 inacicu sagradjenu pomocu Xilinx FPGA boarda:

Navodno malo steka originalni COS operativni sustav jer je malo "fragmentiran" (tj. fale neki dijelovi COS koda jer je sve skupa "skidano" sa otpadnih hard-diskova CIA-e, LLNL-a i ostalih dok se to jos moglo) ali "sve ostalo" radi kao na originalu, uz jedno 10**5 manju potrosnju energije.

Fastah, sjecas se one plocice za emulator Amiga-e sa FPGA Xilinx S3-400 koji sam ti prodao davno? E, u onaj FPGA koji jedovoljno velik po broju gate-ova, u njega bi se mogao strpati Cray-ov CPU, a MC68EC000 na tom Amiginom emulatoru bi mogao iskoristiti kao I/O procesori. Chris sa gornjeg linka daje model Cray-1A CPU-a u Verilog jeziku, pa probaj ...

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

I flat rate kod HEP-a.

Reply to
kobac

:-))))

pozdrav

Reply to
Fastah

Sitnica od 5MW za data centar je kap u moru, sto velite na:

- 12.5 MW: tajno oruzje za kontrolu globalne klime HAARP

- OTH radari sa 1MW izlazne snage

- ELF

podmornicki komunikacijski sustavi, ovaj ruski ZEVS
po nekim procjenama prevazilazi 50 MW

Za usporedbu: Hoover Dam hidrocentrala, Colorado, ima instaliranu snagu 2080 MW

Za ljubitelje konspiracijskih teorija:

aviona, uklju?uju?i i SpaceShuttle Colombia

Stonethrower
www.dgmicrosys.com
9A5DGM
Reply to