Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!? - Page 3

Re: Cross: Reciklaža i očuvanje okoliša!?

Nisi. Pricam o situacijama kad se trebas uhvatiti novcanika.

Re: Cross: Recikla?a i o?uvanje okoli?a! ?

E moj Vaso.

tebe.

srezati granu na kojoj sjedi.

Smanjenje otpada i smanjenje konzumacije prirodnih resursa.

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

opcije (pre)prodaje otpada!

Plate pri otkupu kunu za kilu, a prodaju recimo za 3 kune.

Pa tko voli, nek' izvoli.....

ako se neka komponenta s otpada odmah koristi bez stotine prerada?

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

prodaje odpada i mislim da nema nikakvih prepreka ako tvoj "odpad" nije

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

jesu li registrirani samo za veleprodaju?

Windroide, Androide, I-ovo I-ono itd......

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

poskupljuje knjigovodstvo. Registrpiraj j.d.o.o. i kupuj ako ti se

nuli sa tvrtkicom i da nisi zaposlen u njoj.

Ah, jbga.. Vaso.. opet ti velim nije fokus na PREDMETU nego na ljudskom
radu i ta jedna neispravna komponenta je samo bila zadnja kap.

funkcionira.

jednom radnom mjestu. Dakle sve tvrtke sa nekakvih 5 do 15 pa i  dosta

vrijednim i raritetnim, no to je ionako sve probranio prije nego si

prosljedi na odpad, tamo im ionako jest mjesto :)

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

bi se brinuti da radi dok traje najam.

Boris

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Hm

Oni koji su u panici kada izgube ikonu na desktopu ne trebaju

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Pa lijepo, iznamljuje se na godinu, ili kolko vec ugovoris dana ;)

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

HP/Compaq. Malo mi je postalo jasnije kad sam vidio jedan taj "novi"

Boris

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?
On Sat, 26 Dec 2015 13:26:11 +0100, Boris Vuletic

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Tako je! Gledao sam jedan dokumentarac o nekom japancu:

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

U korporacijskom okruzenju, svatko tko radi ne smije imati pravo
instalirati nikakav program, iz ociglednih razloga.

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

BINGO! U korporacijama bi korisnici trebali imati samo glupi terminal

preko tih medija itd.....

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Zasto ne? Vaso bi si pocupao kosu da zna koliko sam pred 2-3 godine potpuno
ispravnih win 98 racunala s pozpuno ispravnim CRT mobiitorima poslao na
oTPad. (T - jednacenje po zvucnosti op. a.)

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

koristiti!

dobra :o).

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Vrtila su dos aplikaciju. Zaboravio sam spomenuti i povecu hrpu matricnih
printera. To je lijepa kolicinica step motora, dusu dalo za napraviti DIY
cnc graverku ili 3d printer...

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Re: Cross: Recikla3a i oeuvanje okoli1a!?

Naravno da ne. :-)

Inace, ovdje izoliranost nije bila bas  nikakav problem; da je vaso vlasnik
firme ne bismo nikada ni apgrejdali tu opremu, uzimali bi rashodovanu od
drugih firmi i bili pokriveni iducih 100 godina bez lipe ulaganja. ;-)

[...]

Da se nadovezem, recimo da trebam ovo:
http://www.ebay.com/itm/FE-5680A-Rubidium-Atomic-Frequency-Standard-10MHz-SMA-OUTPUT-0-5M-CABLE-/290709958177?hash=item43afa9ee21:m:miZu0-D-3C0ZExkspbMTRMg

A ima ih u baznim stanicama, i one bazne stanice koje su za otpis, gdje
zavrsavaju?

Site Timeline