èisto sluèajno me podsjetilo...

pred hmm...2 godine sam tra¾io tu na grupi ima li tko kakav stari analogni osciloskop...barem 15-20MHz i do 100 eura max.....svi su me ismijali i govorili da ispod 1000kn nemam kaj tra¾iti jer mi nitko neæe prodati za milostinju od 100eura..bla,bla...

nedugo nakon toga, kupio sam Texa465 2 x 100MHz za 100 eura....a netom iza toga sam nabavio jo¹ cca 30tak komada Hameg skopova u rasponu od 15 do 70MHz uglavnom 2 kanalne....starudije naravno, isto ¹to sam i sam tra¾io za sebe jedan komad...

stavio sam cijene gdje je recimo 2 x 15MHz i¹ao za 400kn sa novom Hameg

100MHz sondom (ako se ne varam èak je i Raven_SK sa grupe dojurio u Karlovac po jedan komad za tu lovu)...

a HM512 ovisno o reviziji i frekvenciji se kretala od 500 - 900kn.....

i onda se na¹lo par pametnih poput Maria Malenice, a i dragi Coin se pridru¾io èestitkama kako su ti skopovi smeæe i kako ne vrijede ni kune te da bolje to poklonim, bacim, kaj god....

interesantno, a kada sam svega nekoliko mjeseci prije toga JA tra¾io skop ZA SEBE...onda su me svi uvjeravali kako ispod 1000kn ne mogu naæi nikakav analogni skop....bar ne preko elektronika grupe i njenih ¾itelja....bla,bla,bla.....znaèi oèito je netko htio masno zaraditi na meni....jer u protivnome ja ne bih mogao imati skopove po cijenama koje sam bio i ja spreman platiti kada sam kupovao za sebe....

dakle, kada sam kupovao, onda nije bilo...a kada sam ja prodavao, onda je odjednom to isto postala stara krama koja se inaæe POKLANJA.....pa se pitam, kako to da od svih silnih kritièara meni netko nije POKLONIO ureðaj koji se inaæe poklanja ili baca u smeæe onda kada sam JA molio ima li tko za prodati skop do 100 eura...

ovoga sam se sjetio jer sam u nekoj drugoj raspravi na nekoj drugoj grupi naletjeo na komentar Petra, a koji je takoðer kupio skop od mene, s tom razlikom ¹to je èovjek bez ikakvog negativnog komentara kupio jedan od ureðaja...na obostrano zadovoljstvo, oèito....

a samo za info Malenici i inim kritièarima....sve to smeæe i kramu sam prodao po cijenama koje su bile navedene, a jo¹ do dan danas nisam nai¹ao na nekoga tko bi bio voljan pokloniti ili prodati bilo kakav ISPRAVAN skop za "stotinjak" kuna kako ste vi kritièari zdu¹no zagovarali :))

eto, NHF, nemam ni¹ta protiv Coina ni Malenice i ostalih, konflikt je OK sve dok se toleriramo, ali htio sam samo "izvijestiti" grupu kako teorija da su takvi skopovi krama i smeæe od nula kuna ba¹ i ne dr¾i vodu...mo¾da Malenici da, ali iz moje perspektive, jo¹ uvijek ima ljudi, ponajprije hobista koji æe radije dati 500kn za 2 x 15MHz no (minimalno)1500kn za 2 x 20MHz digitalni....vjerovali ili ne...

dakle, tko se ogrebao za jeftin skop, ogrebao se...jo¹ pro¹le godine je prodan zadnji komad....i zaèuðujuæe, sve do jednoga po cijenama od kojih bi se Malenici oèito vrtjelo u glavi kada bi èuo kako su ljudi bez pogovora plaæali i pitali me jo¹; "pa kako tako jeftino?!?"

ako je moj skop 2x20MHz po cijeni od 500kn bio okarakteriziran kao zadnje smeæe i krama koja se baca....pitam se ¹to bi ljudi poput Malenice rekli na ovakve oglase, a nju¹kalo ih je dupkom puno;

(nije za one slabijeg srca)

a od ovoga sam upravo dobio dijareju;

PS: Raven, ajde molim te....ono smeæe i kramu od Hamega ¹to ima¹....to ne vrijedi ni 100kn....no, pa daj mi ga pokloni..kaj æe ti to?! a ti æe¹ ionako kupiti 4 x 2GHz digitalac pa ti ova igraèka ne bu trebala, vidi¹ da je Malenica rekao da to vrijedi NULA kuna...pa ono...kui¹ :))

Reply to
Gaghigno

Zastao mi je zalogaj pa¹te u grlu :D

Hajde priznaj, koliko si imao po komadu?

Reply to
Coin

a ne bi se usreæio ba¹....ne znam vjeruje¹ li mi...ali kada sve zbrojim i oduzmem...ÈAK sam nekih 10% zavr¹io u plusu....

odnosno, na sve to kaj sam kakti zaradio, sebi sam ostavio 2 skopa koja su me iza¹la èistaka......rezime; ja zadovoljan....a koliko sam èuo po komentarima pojedinaca koji su kupili od mene, svi su bili i ostali zadovoljni trgovinom...

no, poanta cijele prièe je samo onaj dio gdje sam ja tra¾io skop za sebe i bio sam voljan platiti 2x20MHz oko 100eura...pa nitko nije imao tj nije htio prodati, a da ne ka¾em pokloniti, a kada sam ja ponudio skopove po tim cijenama, onda su isti odjednom postali smeæe koje se inaèe poklanja, a ja ispao ðubre lihvarsko jer ne ¾elim nikome pokloniti, a imam ih 30tak komada :))

Reply to
Gaghigno

Imao si sreæe, dokopao si se opreme neke od namjerno uni¹tenih firmi!?...LOL

:)

Reply to
Mario Malenica

"Mario Malenica" wrote

a tu si zmijo...jesi izmigoljio, haaa :))))

Reply to
Gaghigno

"vaso" wrote

ne, nego direktno iz Hameg - Deutschland....sa njihovog otpisnog skladi¹ta...ostala stara "zaliha" u zapeèku skladi¹ta na koju su zaboravili do velike èistke...

eto, jesam li nahranio tvoje nepce sada?! :)))))

Reply to
Gaghigno

Gle, nisam snob, dapaèe ali ne mogu se zamisliti sa analognim Hamegom na stolu. Nikako.

Reply to
Coin

Uh, ¹to je ovo?!????

Reply to
Coin

"Coin" wrote

ma da...ti si se rodio sa digitalcem u ruci...daj Coin...nemoj, molim te :)) pred 30 godina da ti je netko tutnul pod nos 2 x 100MHz Hamega, jo¹ bi ga u dupe poljubio i zamolio da sutra ponovno doðe na dupeljub :)))

Reply to
Gaghigno

"Coin" wrote

a kaj se èudi¹ ko pura dreku...pa vidi¹ da se Malenica pojavio :)))))

Reply to
Gaghigno

Hameg rules :-) moj HM-203-6 vec 15-20g me sluzi bez greske... nekako mi je analogni drazi od ovih pixeliziranih digitalaca... istina da mozes s njima snimit jednu periodu ili trenutak ukljucenja sto bude jako korisno ali iscrtavanje zrake po katodnoj cijevi je meni nezamjenjivo i poseban gust... :-) mozda ad usavrse lcd-e do te granice (rezolucije) i uzorkovanje bude takvo da ne bude stepenica vec kontinuirana kosa crta :-)

eto da se pohvalim dobio sam jednog old tajmera lampasa Ei IO 220 pa kad bude vremena poigrati cu se s njim... trebam originalnu shemu ako netko ima... mrcina od 30kg :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Novi digitalni osciloskopi kao ¹to je na primjer Rigolova DS2000 serija, imaju odlièan displej kao i 50000 wfms/s capture rate. Uz ostale prednosti digitalne tehnike, takvi osciloskopi daju poprilièno "analogan" prikaz. Stvar nije ni skupa, 70MHz model doðe 700 eura.

Filip Lolic

ja si planiram piknuti onaj 50MHz model (DS1052) za nekakvih 330$, plus po¹tarina i na¹a carina bude me ispao oko 2500kn ukupno... a onda ga vjerojatno otkljuèam na 100MHz...i bog te veseli....za mene i moje paljenje skopa 1-2 puta tjedno to je i vi¹e no dovoljna investicija u skop....

Reply to
Gaghigno

Prije 30 godina da. U meðuvremenu ljudi su poslali letjelicu na mars, televizija u boji je kuæni standard, CRT je skoro pa izumro. Ku¾i¹?

Reply to
Coin

Pa za¹to pobogu ono 'zmijo', 'izmigoljio'??? ©to ti je sada on skrivio?

Reply to
Coin

"Coin" wrote

ma nije mi ni¹ta skrivio (kao ni ti), to mu ja onak, od milja :))))))) pa ti si oèito sve zaboravio :P pred godinu i kusur dana smo imali ¾ustru raspravu i onda je Mario Malenica onak sna¾no uletio i rekao da su svi navedeni skopovi pretpotono ra¹timano smeæe i da kako se uopæe usuðujem to prodavati po tako astronomskim i bezobraznim cijenama...recimo; 2 x20MHz za èak 500kn....te da sve to vrijedi ravno NULA KUNA.....i kao neka se ne sramotim i neka to bacim u kantu za smeæe ili neka poklonim kakvom tehnièkom muzeju....

a kada sam pitao hoæe li meni netko prodati/pokloniti skop od 2 x 20MHz za tih NULA KUNA..onda je nastao muk i ti¹ina...i pokoji ulet u ¹aljivom stilu i izvlaèenja sa spikama zakona ponude i potra¾nje i slièno....uglavnom i Malenica je tom prilikom utihnuo i splasnuo sa raspravom....a ja NIKADA od nikoga sa ove grupe nisam dobio ponudu da æe mi ustupiti analogni skop za cifru manju od moje najni¾e za koliko sam ja davao skopove ili makar istu (a sjetimo se da sam objavio oglas na istoj ovoj grupi gdje sam tra¾io analogni skop cca 2 x 20MHz za oko tj do 100tinjak eura).....drugim rijeèima, samo se dokazalo da se ekipa onako kolektivno dobro ...da budem prost; israla...i onda to onako potiho, sa èajnom ¾lièicom i pojela....

uglavnom, da jo¹ jednom rezimiramo, na ovoj grupi od postanka iste jo¹ NITKO nije dao ponudu tj oglasio prodaju za analogni skop sa cijenom istom ili ni¾om od moje,....NITKO....a oni ¹to su bili, bili su tipa; 2 x 40MHz za

2000kn, 2 x 80MHz za 1700kn i slièno....ima¹ google groups arhivu pa si proèe¹ljaj malo ponude sa skopovima na ovoj grupi pa æe¹ vidjeti da ne serem kvake nego da sam postavio broj 1. sa najpovoljnijim skopovima (iako su bili krame) na ovoj grupi....

i glupo je bilo trpati u isti ko¹ kramaste skopove sa Amarovim puhalicama, zato ¹to su puhalice jasna stvar...novi ureðaj kojemu se zna toèna nabavna i tr¾i¹na cijena.....a ja sa skopovima nisam prodavao prièe; "HM512 od Amara je smeæe, a moj isti takav je atestiran i shodno tome je cijena uveæana za samo 280%" nego sam jednostavno napisao ¹to imam i sve cijene prepolovio od onoga ¹to je tada bilo na nju¹kalu....upravo iz razloga da mi nitko ne bi mogao reæi; "eee zna¹, na nju¹kalu je...bla,bla" ....uglavnom, bio sam povoljniji èak i od eBaya...jer 2 x 20MHz ni dan danas ne mo¾e¹ dobiti za manje od 50tak dolara...plus po¹tarina koja je u prosjeku dodatnih 50tak dolara (meni lik davao 2 x 20MHz Heatkit skop za 30 dolara, ali po¹tarina iz Cincinnatija Ohio do HR za taj paket je iznosila oko 80-90$...i nek me pukne carina , jok, odustao sam)...pa ti je to na na¹oj granici veæ 100 dolara...i nek ti piknu carinu...banana....a da ne govorim da se sva roba prije kupovine mogla kod mene detaljno isprobati...a od Amera mo¾e¹ dobiti samo rijeè; "yes, yes, everything works perfectly fine" ...a onda dobije¹ ciglu u paketu....pa se ¾ali upravi vodovoda...

Reply to
Gaghigno

Ajme. ©to si ga nadrobio...

Hajmo redom

Ribarska mre¾a se itekako promijenila, iz godine u godinu nastaju modifikacije. Ej, ribarska mre¾a a ne elektronika!!!

Dirnula me je prièa o djeèaku kojem si za samo 50 eura 'poklonio' skop, plakao je od sreæe. Mo¹ misliti. Mama bez posla, èisti honorarno, otac radi za minimalac, sestra studira, ma suzu sam pustio. Pa ¹to mu frajeru onda nisi poklonio skop, nego si mu izvukao 50 eura zbog kojih otac taj mjesec nije marendao nego je pio vode da zavara stomak?

Reply to
Coin

Bla bla bla.

Stari Hameg 2x20 odavno sam poklonio jednoj srednjoj elektro ¹koli. Trkelja¹ opet o nekakvom po¹tenju, tebe to oèito pere.

Reply to
Coin

P.S. Otkud sam budan? Zajebao me aladin, trebao sam isploviti malo na tune ali ki¹a je opalila, suprotno onome ¹to je predvidio.

Reply to
Coin