Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Nokia 7164vt -Euras
Molim Vas ako netko ima pretplatu za Euras da mi po¹alje repair tips za Nokia da se upaliti ,na tea2164 ina 7.5V (16 no¾ica). Hvala unaprijed!!!
3
3

Aluminijske kutije
Zainteresirani za kutije za elektroniku javite se na 0915023907

composite video na VGA lcd monitor
Ideja mi je spojiti klasicnu jeftinu kameru sa composite video izlazom , na LCD monitor koji ima samo VGA ulaz. Jel izvedivo? Mozda link na neku shemu? Hvala.
15
15

Elektronski bor
prodajem kitt sustav elektronskog bora (Bo=BEi=E6ni ukras) informacije 0915023907

UPS uradi sam???
Imam pretvaraè 12/220 /300W i akumulator 12v,24Ah pa bi mi trebala nekakva shema UPS ureðaja da bi relej uspio pokriti onaj trenutak nestanka 220V i ukljuèenja odnosno odr¾anja napona na...
6
6

Daljinski upravljac??
Postovanje, Mozda je malo OT, ali neznam gdje pitat drugdje. Imam daljinski upravljac za TV/VCR/DVD, star je mozda dvije tri godine. I vise ne rade tipke. Ocito se potrosila ona guma unutra koja spaja...

DC 12v na 16v 4.5 A - shema
bez da radim switcher, za laptop punjac mi treba.
4
4

LED na 220V
Kako napraviti sklop koji bi detektirao i signalizirao da li je neki potrosac ispravan, tj. radi? Primjer: Elektricni grijac 220V 3,5kW Kako signalizirati recimo LED diodom kada je on ukljucen i trosi...
14
14

AT90S1200
Trebam 1 komad ako neko ima negdje u kutiji???

OT: za prodaju: Pretvaraè 24 VDC/230VAC 350W
Daklem, na prodaju je pretvaraè 24V/230V, 350W (700W peak) McVoice SPW24-350W Overload signalizacija, signalizacija premalog ulaznog napona. Potpuno ispravno, vrlo (ni)malo kori¹teno. Moguæa...

Re: Kutije za elektroniku
Posjeti za slike! ;-)
2
2

Kako poveæati frekvenciju?
Zanima me kako da povisim frekvenciju npr. 10VAC sa 50Hz na 1kHz? Da li stavljanjem kondenzatora u paralelu sa primarom trafoa (10W), kao i kod teslinog transformatora? Ili treba neki kompliciraniji...
6
6

Nekoliko pitanja
Koliko wata bi mogli imat: -perilica za robu: Bosh (90°/7,5 kg) -bojler Iskra od 60 l I kolika debljica zice od 10 m bi trebala biti za termo pec od 2 kW? Hvala

Kutije za elektroniku
nazovi 0915023907 za aluminijske kutije za elektroniku

[ot] digitalni multimetar
Posudio sam od kolege s posla digitalni multimetar KT-605 (ne¹to prastaro?). Naravno, uspio sam ga pokvariti, tako da sam kolegi obeæao da æu nabaviti novi. Problem je da ja nisam elektronièar,...
14
14