Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

aku busilica - prerada na struju
imam aku busilicu, neku jeftinjavu, kojoj baterije nemogu izdrzat ni 5min rada pa mi je palo na pamet da ju preradim na struju. sada mi trebaju savjeti od vas iskusnih da mi pomogonete kako da to...
13
13

LED 1W
Htio bih spojiti 8 LED-ica od 1W (Luxeon) na razmacima od pola metra. Treba mi za ukrasnu rasvjetu u regalu. Ledice su sirokokutne bijele 3,42V 350mA Mislio sam staviti svakoj predotpor od 4,7ohma 1W...
24
24

Kupnja osciloskopa
Gdje kupiti scope, ne treba biti ni¹ta posebno - digitalni, 2x40 MHz, veza na PC. Cijena do 4000 kuna, plaæanje iskljuèivo na ¾iro raèun (firma).
6
6

Vector R644 edge konektor
Ima netko takav konektor ili ima ideju gdje se koristi/o da ga pokusam pronaci... nije mi bitna duzina zica... trebam dva komada ali i jedan bi zadovoljio za pocetak :-) naravno posljednja varijanta...
2
2

shema za novac
honorarni posao Kako brzo zaraditi? Po=B9aljite 5 kuna na 6 adresa! Nasao sam ovo na jednoj news grupi i odlucio isprobati. Prije par tjedana, pretrazivao sam newsgrupe i naisao sam na clanak slican...

MJL tranzistori
Pozdrav Ekipa! Trazim MJL 21193 - 4302 PNP i MJL 21194 - 4281 NPN Molim mail na rprica pa *******FELIX*******

BUK9E06-55A
Gdje naæi BUK9E06-55A? Gledao sam Primotronic i Farnell i oni ga nemaju (ili nisam dobro tra¾io). Hvala.
2
2

Banana
Molio bih pomoæ oko lemljenja ¾ize na BANANA FLEX. 4mm CRVENA PROF U chipoteci se taj artikli vodi ovako: Koliko mi se èini da æu morat rezat gornju izolaciju da bi mogao zalemiti vodiè. Hvala...
4
4

PLC
Bok Sory ak je kriva grupa ili OT..Ima ko za preporuèit neku knjigu link o PLC-ima za poèetnika.. Unaprijed hvala
2
2

Industrijski "Muliti-zone regulator temerature" di kupiti ?
Trebam regulirati 6 grijaèa unutar alata Po specifikacijama trebam toèno pvaj uredjaj : Hasco mi je preskup .. oko 12.000 kn kosta Da li netko zna firmu koja prodaje ili bar proizvodjaca koja...
2
2

Q: Braun cruZer mod.2675 - koji punjač
Imam navedeni uredjaj za brijanje i pregorio je punja?. Ne mogu na netu na?i koje su bile karakteristike njegovog punja?a. Vrijeme punjenja je bilo cca 60 min a vidim da noviji modeli Braunovih...
7
7

Xerox - revolucija
Sorry ako je bilo, ali evo opet, zvuci jako dobro
1
1

Elektor 2009-11
uzivajte negdje sam zagubio jedan odlican ruski link tipa nekog foruma gdje je bilo u ponudi gomila elektronickih casopisa od tamo 50tih godina pa sve do najsvjezijih danasnjig... uvijek sam tamo...
4
4

Elektronièki kitovi
Elektoni=E8ki kitovi , zainteresirani javite se....
6
6

ERSA Lemilica pitanje
Jel prodaje neko vrhove za ersina lemila u Hr ? Mislim da nije uslov 200-400 kn narudjba kao kod Conrada ili Alt pro npr !
1
1