Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

CNC
ovaj link. Jako interesantna cnc glodalica.
1
1

tv grundig
Imam stari TV iz naslova kojem se slika zamutila. Sad, ¾ao mi ga bacit, a opet star je za popravke. Mo¾e li mi¹ljenje ili nekakav prijedlog prije nego li ga stvarno umirovim? Ima li prostora za...
1
1

Otpornik vrijednost :)
Mrzim to izracunavanje, pa ak se nekom da... (slike na binsima) THX

Moze mala pomoc oko rasvjete sa ledicama?
Mkay, ovo bi trebalo relativno biti jednostavno, no htio bi provjeriti. Slazem dodatno osvjetljenje na skuteru, dnevna poziciona svjetla da malo dignem uocljivost u prometu, pa bi trebao staviti 2...
8
8

UV led
Znali netko gdje bi se kod nas na=B9le UV led diode?
8
8

Quadro tv
Molim pomoæ Kako otkljuèati programe na tv-u?Nek¹to sam pritisnuo na daljinskom i sada imam plavi ekran sa crvenim kljuèem u gornjem desnom uglu Radi se o modelu CTV-72F12 TXT. Hvala na pomoæi.
2
2

Sony KV-29FX30E
Televizor se nece upaliti, ledica treperi 11 puta sto po servis manualu znaci Jungle controller 8 volt error, gdje bi mogla biti greska ? Prije se nakon 10 minuta pokusaja paljenja daljinskim mogao...
3
3

mala pomoc sa pt2262
Pozdrav svima Imam ovaj chip pt2262 ( ) u jednom sklopu i problem je kaj nisam siguran kako da ga spojim... Naime, pinovi od 1 do 8 su za odabir frekvencije, koju bi htio birati preko lpt tj...
6
6

Pomoæ oko spajanja motora za ventilaciju
Trebam spojit jedan motor za ventilaciju kod prijatelja u kafiæu ali treba mi mala pomoæ oko toga. Motor je monofazan sa regulatorom regulator ide faza,nula i uzemljenje a sa regulatora ide kabel sa...
7
7

izracun
Pozdrav drustvo! Imam bateriju (olovni akumulator) 12 V, 41 Ah Baterija napunjena 100 % (13 i sitno V) Imam potro¹aèa 200 mA Za koliko vremena æe napon na bateriji pasti na 10 V ? Molim prijedloge...
2
2

Tra¾im senzor temperature
Da li netko ima ili zna gdje u HR nabaviti senzor temperature Ni120 (nikal) 5mm promjer 32 mm du¾ina ?

P: TRAMAG Autotransformator 300W
TRAMAG Autotransformer 300VA L.Nr. B301y pri 230 V sec 110 V 50/60 Hz. Transformator na izlazu ima 110V, amerièku utiènicu. Slika: $(KGrHqMOKj0ErQe8t8C5BL! Ponude na email.

Punjive baterije
Trebam preporuku za kupnju punjivih baterija ( size AA) za fotoaparat. Do sada sam koristio SANYO NI-MH 2500mAh i nakon godine dana koristenja izgubile su preko 70% kapaciteta (punjene su uvijek sa...
10
10

proximity senzori
Da li tko ima iskustva s infracrvenim proximity senzorima poput Agilentovog zanima me koliki bi utjecaj na rad senzora bio ako ga pokrijem staklom? Staklo ima vrlo malu (ali prisutnu) reflektivnost i...

Problem sa Samsung CRT monitorom
Imam monitor Samsung SyncMaster 755NF, star nekih 5-6 godina. Poceo je otkazivati poslusnost...smrc:( Prije otprilike mjeseca dana pocelo se dogadjati (rijetko) da tokom rada monitor "skljocne" kao...
7
7